عاصی شدن فرانسوی ها از گل نزدن های بنزما
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://s3.picofile.com/file/7525933973/benzema001.jpg تیم ملی فرانسه پس از شکست به ژاپن در شراط خوبی نیست . آنها سه شنبه باید به مصاف رئال بروند آن هم در حالی که گویا دشام هم نتوانسته این تیم را از بحران نجات دهد . 
آنها مقابل اسپانیا قرار می گیرند که در یورو حذفشان کرد اما در تیم ملی فرانسه بیش از هر بازیکنی ، کریم بنزما مورد انتقاد است و او را به گل نزن بودن متهم می کنند . او آمار گلزنی خوبی در تیم ملی فرانسه ندارد و چندین بازی است که گل نمی زند . پس از شکست به ژاپن ، دشام در موردش گفت :" او توانایی هایش را نشان داده است . کریم یک مشکل نیست . "
آخرین گل کریم برای تیم ملی فرانسه به بازی دوستانه با استونی در اواسط خرداد بر می گردد . از آخرین گلش در بازیهای رسمی برای فرانسه نیز سیزده ماه می گذرد .
بنزما در رئال توانست که طلسم گلزنی خود را بشکند اما در فرانسه در شرایط خوبی نیست و در شانزده بازی ، فقط سه گل زده است .
او با رد دعوت تیم ملی الجزایر ، تصمیم گرفت که به تیم ملی فرانسه ملحق شود اما میانگین گلزنی او در فرانسه 0.28 گل در هر بازی است .
فرانسوی ها معتقدند که او در تیم ملی کشورشان با کریم رئال و لیون خیلی فرق می کند . او هشت بازی در 24 بازی دوستانه برای فرانسه زده و 7 تا در 22 بازی مقدماتی جام جهانی و یورو . در یوروی اخیر نیز هیچ گل نزد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 23 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo