اوزیل - رونالدو ، زوج تاریخی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://www.defensacentral.com/userfiles/Zidane_felicita_Ronaldo_gol.jpgدقیقه 65 بازی بارسلونا - رئال بود . اوزیل یک پاس تماشایی به کریستیانو داد تا نتیجه مساوی شود . اما همکاری این دو را باید یک حرکت کلاسیک در الکلاسیکو ها دانست . این چهارمین پاس گلی بود که در نیوکمپ ، به شماره 7 داده شد . البته شانزدهمین پاسش به او در لالیگا بود .
در حقیقت اوزیل بهترین زوج کریستیانوست . از زمانی که بازیکن ترکیه ای به رئال آمده ، ستاره پرتغالی 94 گل در لالیگا زده یعنی 17 درصد از گلهایش روی پاس این هافبک آلمانی بوده اند . دی ماریا با 7 درصد و هفت پاس گل و بنزما با 5 درصد در رده های بعدی هستند .
این زوج ، در حال به خطر انداختن یکی از بهترین زوجهای تاریخ رئال هستند . در حقیقت آنها با شمار گلهایی که با هم به ثمر رسانده اند با زوج زیدان - رونالدو برابری کرده اند . بازیکن فرانسوی نیز 19 پاس گل به بازیکن برزیلی در لالیگا در چهار فصلی که با هم بودند داد.
البته با آنالیز بقیه تورنمنت ها می توان اوزیل را بهترین پاس گل دهنده به کریتسیانو دانست . رونالدو از 21 پاس اوزیل ، گل ساخته است . این در حالیست که گیگز در شش فصل حضور رونالدو در یونایتد به او 16 پاس گل داد . بنزما در این مدت 14 پاس گل داده و دی ماریا 11 تا .
مسعود از زمان پیوستن به رئال ، 21 پاس گل به هم تیمی هایش داده است : 26 تا در فصل اولش ، 23 تا در فصل دوم و دو تا در فصل اخیر . او در برمن 43 پاس گل داده بود و در شالکه 5 تا .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 19 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo