کاسیاس :" شاید روی گل اول می توانستم کاری کنم ، اما روی دومی نه "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
ایکر کاسیاس در مصاحبه با کادنا کوپه در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد و پاسخ منتقدانش را داد .
آنالیز الکلاسیکو :
"نمی توان این گونه فکر کرد که چه می شد کرد و چه نمی شد . مساوی یعنی مساوی . فکر می کنم که در نیمه اول خوب بودیم و لیاقتمان بیشتر بود ، خیلی بیشتر . تیرک کردیم باید گل می شد اما آنها روی اولین موقعیتشان روی دروازه ما گل زدند .

مقایسه با بارسا :
"دوست ندارم خودمان را با بارسلونا مقایسه کنم . در لالیگا فعلا رتبه ها مهم هستند و در حال حاضر علاوه بر بارسا ، باشگاه های اتلتیکو و مالاگا نیز بالاتر از ما هستند چرا که با ثبات تر عمل کرده اند . هنوز هفته های زیادی باثی مانده اند اما نمی توانیم بیش از این امتیاز بدهیم . اتلتیکو هم تیم خوبی است و نمی توان کنارش گذاشت . تساوی 2-2 در زمین اتلتیکو هم با توجه به تفاضل گل نمی تواند نتیجه عجیبی باشد . برایم عجیب نیست که اتلتیکو در این جایگاه قرار گرفته است . از زمان آمدن سیمئونه ، ذهنیت درستی دارند و فکر می کنم که برای رسیدن به این جایگاه خوب جنگیده اند . "

حرفهای په په در مورد "بازیگران تئاتر " در بارسا :
"هر چه بود گذشت . من باید از هم تیمی خودم حمایت کنم اما این یک صحنه سریع بود و نباید بیش از این به آن بها داد . "

مسی یا رونالدو :
"من کریستیانو را انتخاب می کنم چرا که چیزهای زیادی به ما داده و هر روز می دهد . می دانم که او چه حالی دارد ، چطور تمرین می کند و چه جاه طلبی هایی دارد . "

گل دوم مسی و انتقادات به کاپیتان :
"این شرایطی است که باید با آن مواجه شوم . وقتی که جایزه بهترین دروازه بان جهان را کسب می کنی ، توقعات بالا می رود . وقتی بالا هستی ، مردم از تو می خواهند که بالاتر باشی . گل مسی ؟ شاید روی گل اول می توانستم کاری کنم اما روی گل دوم نه . در مورد آژاکس هم توقعم از خودم بیشتر بود هر چند که نظر هر کسی قابل احترام است . "

خوشحالی نکردن از گلها مقابل سیتی :
"خیلی چیزها در مورد تصویری که از بازی با سیتی گرفته شد ، بیان شد اما حقیقت ندارد و عجیب و غریب است . من درونگرا هستم . وقتی رونالدو گل سوم را زد ، درون خودم خوشحالی کردن . روی گل کریستیانو ، چهره ام دقیقا مشابه گل بازی با سیتی بود . "

رضایت و خوشحالی :
"من انتقادپذیر هستم . وقتی که گلهایی که دوست ندارم می خورم ، خودم از خودم انتقاد می کنم . این اتفاقات در ذهن خودم می افتد . می دانم که چه اتفاقی درون زمین می افتد اما در رفتار با خودم بی رحم هستم . همیشه فکر می کنم که شاید می توانستم بهتر از این باشم . "

جاسوسی :
"بعضی چیزها سورپرایزت می کنند که چگونه یک نفر چنین موضعی می گیرد . سعی می کنی این اتفاقات را هضم کنی . سعی می کنم که اصولم را حفظ کنم و زیاد وارد این ماجرا ها نشوم . وقتی که سالها در سطح اول باشی برایت این مسائل عادی می شوند . این را دوست دارم . می دانم که می توانم بهتر از این باشم . "

بی احترامی :
"بهتر است که این گونه فکر نکنیم . دوست دارم خودم را به خوبی بچلانم . فکر می کنم که این مسیری است که رفته ام و در پیش دارم . حافظه ها فراموشکار هستند و من زیاد اهل زندگی در گذشته نیستم . فقط به چیزهایی که در آینده وجود دارند فکر می کنم . "

مورینیو و عدم عطش بازیکنان :
"هیچ کس تمرکزش را از دست نداد . البته با مورینیو موافقم . تیم بازی سال گذشته اش را در آغاز فصل نمی توانست به هواداران نشان دهد . دوست ندارم در مورد داوران هم صحبت کنم . الگوی بازی ما سوپرکاپ است و فکر می کنم که باید همیشه مثل آن بازی باشیم . هر چند که باید پذیرفت که تیمها مقابل ما 200 درصد می شوند . لحظاتی هستند که حس غمناکی پیدا می کنی اما نباید گریه کنی . باید سخت تلاش کنی تا خودت را پیدا کنی . ما باید خودمان را سرزنش می کردیم و راهمان را پیدا می کردیم .

راموس و مورینیو :
"می توانم حتم دهم که اصلا نمی دانید که در رختکن ما چه می گذرد . همه چیز بیش از حد بزرگنمایی می شد . من هم طرف سرجیو بودم چرا که از هم تیمی هایش حمایت کرد که اشتباه کرده بودند و هم طرف مربی چرا که صلاح تیم را در نظر داشت . برایم عجیب بود چرا که راموس بازیکن بی همتایی است اما رافا و آلبیول هستند که بتوانند در رئال جایش را پر کنند . فکر می کنم که اگر راموس تنبیه شده بود ، نباید مقابل بارسا بازی می کرد . این چیزها فقط برای پر کردن برنامه های تلویزیونی هستند ... "

تیم ملی :
"مقابل گرجستان دیدیم که بردن چقدر سخت است . 0-1 بردیم و نگران شدیم . هر تیم ملی که مقابل ما قرار می گیرد با دل و جانش بازی می کند . همه تلاش می کنند تا برنده باشند . پس از چهار سال فکر می کنم که هر چیزی تاریخ انقضایی دارد و کم کم باید نسل عوض شود . پس از جام جهانی برزیل ، تیم ملی اسپانیا تغییر خواهد کرد و امیدوارم که تا جایی که امکانش باشد ادامه دهم . امیدواریم که با موفقیت ، امید و تلاش به خواسته مان برسیم . روسیه 2018 ؟ سعی می کنم تا جایی که امکانش هست در خدمت باشم اما واقع گرا هستم."

"بوتراگوئنیو گفت که سعی می کند بازی را یکشنبه بیاندازد تا بتوانیم در مراسم حاضر باشیم . این جایزه نه تنها برای دوستی ، بلکه به خاطر روندی است که 14-15 سال با هم طی کردیم . "

توپ طلا :
"تازه فهمیدم که می توان به هم تیمی های اسپانیایی رای داد . البته نمی دانم کسی می تواند به خودش رای دهد یا نه . رای به خودم ؟ نه ، فقط همین مانده است ! از طریق پیامک با پویول در تماس هستم . او یک آدم سالم و مهم برای فوتبال اسپانیا و تیم ملی است . امیدوارم که هر چه زودتر سلامتی پیدا کند ."

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 18 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo