حرفهای شاخدار تیتو :" می توانیم کلیپ لگدهای په په را بسازیم !" / "حیف که آبیدال نبود !"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
تیتو نشان داد که مثل اربابش گواردیولا آدم دورویی است و حمله لفظی شدیدی خطاب به په په داشت . وی در مورد اعتراض په په به داوری بازی گفت :" او مشخصا روی اینیستا خطا کرد . می توانم بگویم که می توانیم کلیپی از لگدهای په په بسازیم . "
وی که رویش از سنگ پا هم بیشتر است ، هشت امتیاز دزدی تیمش که در هفته های اخیر از داوری ها داشته فراموش کرد و گفت :" نمی خواهم در مورد داور صحبت کنم . مورینیو حرفها را زده است . گل دوم رئال خطا روی اینیستا بود . اگر بحث داوری باشد ، همه چیز مشخص است اما نمی خواهم صحبت کنم . په په از چه تئاتری صحبت می کند ؟ می توان از لگدهایش کلیپ ساخت . "
وی افزود :" مورینیو گفت که بازی خوبی بوده و من هم همین نظر را دارم . روابطمان خوب است . با هم دست می دهیم . رئال به ما نزدیک تر شده است ؟ نمی دانم این ها حرف هستند . "
تیتو در مورد دفاع وسط شدن آدریانو گفت :" رویش فکر کرده بودیم . آدریانو بازیکن سریعی است . از عملکردض ممنون هستم . همین طور از پیکه که شب و ظهر تمرین کرد تا به بازی برسد اما نتوانست ."
وی اما نشان داد که استاد توجیه است و نبود آبیدالی را بهانه کرد که شش ماه یک بار بازی می کند ! شاید فراموش کرده که فلسفه دروغین بارسلونا ، استفاده از استعدادهای بی نظیر !! آکادمی نظیر مونتویاست . مربی بارسا گفت :" ما خط دفاع فیکسمان شامل آلوس ، پیکه ، پویول و آبیدال را نداشتیم . مونتویا بدون گرم کردن مقابل کریستیانو قرار گرفت . "
تیتو در مورد نبود سانگ گفت :" ما سانگ را به جای کیتا خریدیم تا دفاع وسط و هافبک دفاعی شود اما در مورد رئال نمی خواستیم ریسک کنیم . سانگ بازیکن سریعی است اما به اندازه آدریانو سریع نیست . تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم اما آدریانو عالی بود . "
وی در مورد تیو گفت :" نیمه اول خوبی را داشت ا . سرعتش خوب است اما باید کمی تصمیماتش را بهتر کند . "
تیتو در مورد مسی گفت :" او بهترین است . کریستیانو و او بهترین بازینان هستند که در یک زمان با هم ظهور کرده اند . " و در مورد شعار های جدایی طلبی گفت :" هواداران از تیمشان حمایت کردند . به هر صورت نیوکمپ فقط برای یک بازی فوتبال است . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 17 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo