مورينيو: داور يک اشتباه بزرگ داشت
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
با دو گلي که دو فوق ستاره رئال و بارسا در ال کلاسيکو به ثمر رساندند ؛ ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد اين دو را بازيکناني فضايي دانست و گفت نبايد آنها را با هم مقايسه کرد.او در کنفرانس پس از مسابقه گفت:" بايد اين که بگوييم کدام بهترين بازيکن جهان است ممنوع شود. هر دو از دنيايي ديگر هستند. من دوست دارم بازيکن تيم خودم که بزرگترين ليگ جهان را برده جايزه توپ طلا را ببرد اما هر دو خيلي خوب هستند. "
مورينيو در مورد الکلاسيکو متعادل و جنتلمنانه حرف زد و با ملايمت به گل اول مسي اعتراض کرد:" به نظرم نتيجه براي بازي مناسب بود. داور البته يک اشتباه بزرگ داشت اما من هم مي توانم داشته باشم. "
وي در مورد شرايط تيم گفت:" من فوتبال، بازيکنان و پروژه را دوست دارم. مي خواهم ادامه دهم. چيزهايي هست که بايد در رئال و مورينيو بهتر شود اما امروز بازي بزرگي داشتيم. " مورينيو در مورد اوزيل گفت:" توانايي هايش را نشان داد. فقط به اين دليل تعويض شد که خسته شده بود. او عالي کار کرد. "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 17 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo