فیکس شدن کوئنت رائو در چهار بازی اخیر در نیوکمپ
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مارسلو امروز در نیوکمپ شانس بیشتری برای فیکس شدن در نیوکمپ دارد اما مورینیو در زمان حضورش در استادیوم بارسا ، عادت به استفاده از هموطنش دارد . از زمانی که بازیکن پرتغالی در تابستان 2011 به رئال آمد ، او در هر چهار بازی در زمین بارسا فیکس بود و با این که مارسلو یار فیکس دائمی بود ، اما در نیوکمپ نیمکت نشین می شد .
در حقیقت کوئنت رائو بهترین بازیش در رئال مادرید را در 21 آوریل در پیروزی 1-2 مقابل بارسا داشت که سرنوشت لالیگا مشخص شد . در آن بازی دنی آلوس را محو کرده بود ، بازیکن کاتالانی که بیشترین خطر را روی دروازه رئال در سالهای اخیر پدید آورده است .
قبل از آن نقش موثری در بازی مرحله یک چهارم کوپا داشت که رئال مادرید در نبردی که استحقاق برد را هم داشت ، 2-2 مساوی کرد . کوئنت رائو در دو بازی با بارسلونا در سوپرکاپ در نیوکمپ هم یار فیکس بود که هر دو بازی با شکست 3-2 همراه بود و در هر دویشان ملی پوش پرتغالی 90 دقیقه بازی کرد .
اما شاید حالا نوبت مارسلو باشد . بازیکنی که یک گل کلیدی به سیتی زد و با توجه به این که رئال نیاز به برد دارد ، می تواند نقش مهمی در ساختار هجومی رئال داشته باشد .
مورینیو از این که بازیکن پرتغالی به علت فحاشی به پرز لاسا ، چهار جلسه محروم شد اصلا خوشحال نیست . او پس از بازی با کولیسئوم ، بازیهای تیمش مقابل گرانادا ، سویا ، رایو و بارسا را از دست داد . یک اتفاق ناخوشایند که مورینیو را عصبی کرد . در حقیقت حتی وقتی محرومیت کوئنت رائو تمام شد هم او را در لیست بازیهای تیمش مقابل دپورتیوو و آژاکس نگذاشت .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo