آيا تيتو در ال‌کلاسيکو به «تيو» روي مي‌آورد؟
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
حضور کريستين تيو در فهرست يازده نفره بارسلونا براي ديدار امشب مقابل رئال مادريد عجيب خواهد بود، اما با نگاهي به آمار و اعتمادي که تيتو ويلانووا به او دارد، تصورش چندان دور از ذهن نخواهد بود.
اين بازيکن در نيمي از بازي‌هاي ليگ يار اصلي بوده و تنها بازي که در آن حضور نداشت، مقابل والنسيا بود. در مجموع او 277 دقيقه تاکنون در رقابت‌هاي ليگ فصل جاري براي بارسا به ميدان رفته است.
او همچنين مي‌داند که حضورش مقابل رئال مادريد چه معنايي دارد. گوارديولا اولين نفري بود که وي را در ال‌کلاسيکو به خدمت گرفت، اما ويلانووا نيز در رقابت‌هاي سوپرجام اسپانيا به او فرصت داد.
بهترين عملکرد وي در اولين بازي ليگ قهرمانان اروپا مقابل اسپارتاک رقم خورد. اين بازيکن يک گل و يک پاس گل به نام خود ثبت کرد و هنگامي که با ويا تعويض شد مورد تشويق قرار گرفت.
بحث اصلي اينجاست که اگر اينيستا بازي کند، آيا فابرگاس نيز جايي در ترکيب اصلي خواهد داشت؟ اگر دارد، پدرو، ويا و الکسيس براي قرار گرفتن در ساير پست‌ها رقابت خواهند کرد و مسي مطمئنا يکي از يازده مرد اصلي کاتالان‌ها است. اما ويلانووا مي‌تواند در يک اقدام غافلگير کننده تيو را به بازي بگيرد.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo