نگرانی مورینیو بابت شعارهای سیاسی در سکوهای نیوکمپ
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رئال مادرید در آستانه الکلاسیکو با اخبار غیر ورزشی زیادی در مورد این بازی مواجه شده است . کاتالان ها می خواهند در نیوکمپ شعار جدایی طلبی سر دهند و بازی را از روند ورزشی خود خارج کنند .
اما مورینیو و بازیکنانش با شرایطی که در زمین وجود خواهد داشت نا آشنا نیستند . رئال همیشه با جو دشمنی آمیزی در این استادیوم مواجه شده است . اما مسلما حالا رئالی ها می دانند که بارسایی ها می خواهند از فوتبال به عنوان ابزاری استفاده کنند تا خواسته های سیاسی را بیان کنند و جو نسبت به یک بازی فوتبال فرق خواهد داشت .
مورینیو پس از صحبت کردن با بازیکنانش در این باره ، تصمیم گرفت که سفر تیمش را به یکشنبه موکول کند تا بازیکنان امشب در بارسلون نخوابند چرا که از بارسایی ها بعید نبود که دم هتل رئال ، سر و صدا به راه بیاندازند .
او نسبت به روند تیمش نگرانی ندارد اما می داند که ممکن است که این بازی زیادی سیاسی شود و روندش از یک بازی عادی خارج شود . در چنین بازیهایی رقابت در بیش از حد معمول خواهد بود و ممکن است که این روی قضاوت داوران تاثیر بگذارد .

داور تازه کار
کارلوس دلگادو فریرو از باسک ، قضاوت بازی را به عهده دارد که این اولین الکلاسیکویش است . طبیعتا رئالی ها باید نگران باشند چرا که بهتر بود که برای چنین بازی مشکلی از داوران با تجربه تری استفاده شود .
از طرفی بازیکنان رئال هم باید مواظب باشند که وارد جنجال ها نشوند و بی خود و بی جهت خود را درگیر جنجال های رسانه ای نکنند . بارسایی ها مدام تکرار می کنند :" این بازی بیش از یک بازی فوتبال است " و هوادارانشان می خواهند بیش از همیشه روی سکوها شعار سیاسی بدهند .

تلاش برای حواس پرتی
اجتناب ناپذیر است اما رئالی ها باید پیش از ورود به زمین خوب آماده شوند و حواسشان را از اتفاقاتی که روی سکوها رخ می دهد پرت کنند . طبیعتا تلفیق ورزش و سیاست نتیجه خوشایندی ندارد و باید به سهتی با این مشکل کنار آمد .
مورینیو به تیمش گفته که با توجه به روند خوبی که از نظر بدنی دارند ، می توانند با این روند کنار بیایند به خصوص آن که بازیکنان با تجربه ای در ترکیب خواهند بود .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo