"راه لالیگا از نیوکمپ می گذرد "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
چیزی تا مهمترین بازی فصل در لالیگا نمانده است . رئال مادرید در حالی به نیوکمپ می رود که این بازی برایش بیش از سه امتیاز دارد . یک پیروزی ، فاصله با بارسا را به پنج می رساند و بدین ترتیب بارسا اگر یک باخت دیگر بدهد ، تا حدودی لالیگا از دستش در می رود .
اما دلیلی برای نگرانی وجود ندارد . نیاز نیست که نگران بود که رئال مادرید در مقابل کاتالانی ها تصویر بدی از خود ارائه می دهد . سناریو این است که رئال مادرید در نیوکمپ به یک نتیجه خوب برسد و دوباره بتواند که با اقتدار به نبردش برای لالیگا ادامه دهد .
از نظر حسی این یک ناکامی بزرگ برای بارسلوناست که در خانه اش برای دومین بار پیاپی در لالیگا به رئال ببازد . آنها سایه ای از تیم پارسالشان هم نیستند و اگر ابر ، باد، ماه ، خورشید و فلک و البته داوران دست به دست هم نمی دادند ، اکنون فاصله واقعیشان با رئال هشت امتیاز نبود . آنها به خصوص با مصدومیت مدافعان اصلیشان در ساختار تدافعی مشکل دارند و افت محسوسی داشته اند .
بارسایی ها بی تردید برای این که اکنون در لالیگا 18 امتیاز دارند به شدت مدیون داوران هستند . این نتیجه به هیچ وجه سطح واقعی بارسلونا را نشان نمی دهد و به آنها غرور کاذب القا می کند تا نتوانند که نقاط ضعف بی اندازه خود را ببینند .
در نقطه مقابل رئال مادریدی وجود دارد که با سیلی هایی که در آغاز فصل خورد ، دوباره همان تیم فصل قبلش شده است . مورینیو شاید در ابتدا نگران عدم جدیت گروه بود اما حالا تیم را سرحال تر و با انگیزه تر از همیشه شده است .
رئال مادرید حالا همان تیمی است که ضد حملات خطرناکی می زند و پس از پیروزی مقابل رایو ، دپور و آژاکس از همه نظر پیشرفت کرده و یادآور بهترین روزهایش است و به همین علت باید امیدوار بود ...


تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 15 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo