به جا مانده از بازی با آژاکس: کریستیانو ، توپ طلا
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

آژاکس بدترین کابوسها را مقابل رئال تجربه می کند . در سه سال 16-1 در پنج بازی به رئال باختند .
آقای منحصر بفرد
مورینیو این گونه خودش را خطاب کرد تا بی همتا بودن و فوق العاده بودنش روی نیمکت را نشان دهد اما اگر قرار باشد که در میان بازیکنان درون زمین کسی به این لقب برسد ، آن کریستیانو رونالدوست . زمانی که آژاکس خودش را آماده می کرد تا یک 2-2 ناعادلانه کسب کند ، این " ماشین " بود که ظاهر شد . غول چکمه پوش ، روشن ترین ستاره کهکشان رئال مادرید بود . کریستیانو در هفته ای که می تواند سرنوشت توپ طلا را نهایی کند و در نبردی با حضور مسی ، اینیستا و کاسیاس حاضر باشد ، می خواهد قهقهه بزند . لیاقت رونالدو برای گرفتن این جایزه بیش از همیشه است و این را می توان از همه جهات مشاهده کرد . دیشب در بهشت هفتمین چمپیونزلیگ ، کار خودش را کرد و هت تریکی کرد که گل اولش مثل شلیک یک ناو کوچک بود ، گل سوم به لطافت ابرها و گل سوم هم همچون آرامش در پر قو . کریستیانو در این فصل 12 گل رسمی زده ، بیش از فالکائو و مسی . او در چمپیونزلیگ 43 گله شد (سه تا فاصله با اوزه بیو ، شش تا با دی استفانوی اسطوره ای و 28 تا با رائول) و تا زمانی که به اوج قله فوتبال برسد ، آرامش نخواهد داشت . دیروز توپ بازی را به خانه اش برد . این توپ چرمی بود اما توپ بعدی که به خانه اش می برد از جنس طلا خواهد بود ...

او کا کا !
کم کم عادت کرده بودیم که درخشش او را فقط در بازیهای تابستانی و بازیهای کم اهمیت ببینیم . اما بازیکن برزیلی غرور یک قهرمان را دارد . بازیکنی است که برایش 67 میلیون یورو پرداخت شده و کم نمی آورد . در آمستردام حس کرد که مهم است . او سرحال ، پر تحرک ، سریع ، سازمان دهنده و هماهنگ با باقی تیم بود هر چند که کمی خسته شد . مورینیو کم کم از موفقیت ، تعصب و کیفیت او لذت می برد . در حقیقت کاکا با پاسش گلی را ساخت که بی تردید به عنوان یکی از زیباترین گلهای تاریخ چمپیونزلیگ به یاد می ماند ، گل دوم ...

گربه هنرمند
بنزما امضای لیونی خود را پای اثر هنری گذاشت که بی تردید می تواند باعث شود که برخی بارها و بارها تماشایش کنند . این گل به هزاران بازی بدون گل و حرکات اشتباه می ارزید . مثل یک قطعه طلا بود . گلش ادای احترامی به تمامی حرکات ژیمناستیک بود . او آن چه را که باید می کرد ، انجام داد . انعطاف بدنش روی این صحنه تحسین بر انگیز بود . ده سال پیش هموطنش زیدان روی یک حرکت نیمه آکروباتیک گلی را زد که تا مدتها به یادگار می ماند و حالا کریم هم نشان داده که درسها را به خوبی از استادش فراگرفته است . می دانم که این گل کار دهمین چمپیونزلیگ را تمام نمی کند اما به یک تیم جهانی و متشخص ، اعتبار بیشتری می دهد . پاس تماشایی کاکا باعث شد که عجایب هشتم رقم بخورد . درود بر تو کریم .

آرامش و شادی
تیم مورینیو آرام تر از همیشه است . در هتل اوکورا ، سرجیو تصمیم گرفت که جو را بخواباند . او که صادق و دوست داشتنی است ، به گروه گفت که اشتباه بوده که با مربی لج بازی کرده است . مورینیو هم جو را آرام کرد . این برای رئال خوب است تا با سرحالی بیشتری آماده بازی نیوکمپ شود که می تواند سرنوشت لالیگا را عوض کند و فاصله با بارسا را به پنج برساند .

خرسندی سپید
مادریدیسموها پس از پنج پیروزی پیاپی ، 22 گل زده و 4 گل خورده دوباره لبخند می زنند . هواداران کم کم برای جام 9+1 رویا پردازی می کنند (انگار 10 طلسم شده است)
توماس رونکرو - سردبیر آس



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo