کاسیاس :" بله ، اعتراف می کنم من جاسوس هستم !"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

ایکر کاسیاس در صفحه فیس بوکش حس شوخ طبعی خود را نشان داد . او صبح امروز عکسی از خودش در صفحه خود در این شبکه اجتماعی گذاشت تا در مورد شایعاتی که او را به عنوان جاسوس رختکن رئال معرفی کرده بودند ، پاسخ دهد . پس از بازگشت از آمستردام او با گذاشتن عکسی از ریچارد نیکسون (رئیس جمهور مستعفی ایالات متحده) نوشت : 
"در یک مقاله نوشته شد که من جاسوس هستم . بله ، من هستم ! اعتراف می کنم ، من جاسوسم ! راستش را بخواهید در ماجرای "قرقاول"* هم من جاسوسی کردم ! اصلا باید از من به خاطر "رسوایی واترگیت " شکایت کرد "! ها ها ! آدم چه چیزها که نمی خواند !"
*ماجرای قرقاول مربوط به یک پرونده قضایی پر سر و صدا در دادگاه های اسپانیا در سال 2009 در مورد جاسوسی می شود.

http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/10/04/futbol/equipos/real_madrid/1349338086_extras_ladillos_1_0.jpg



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo