آژاکس 1-4 رئال مادرید / معجزه ای به نام کریستیانو
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رئال مادرید با کسب دومین پیروزی در گروه مرگ در چمپیونزلیگ ، یک گام دیگر به مرحله یک هشتم نزدیک تر شد .
کریستیانو تنها بازیکن تاریخ است که می تواند در 155 بازی برای تیمش 158 گل بزند و در عرض سه سال ، تبدیل به یکی از اسطوره های آماری باشگاه بزرگی نظیر رئال مادرید شود . او مقابل آژاکس ، نبوغ خود را با زدن سه گل به رخ کشید که دو تا از این گلها ستودنی بود . یکی شوت دقیق و فنی او و دیگری چیپ تماشایی که بالای سر ورمیر زد .
در حالی که سبزپوش شدن رئال تبدیل به یک ایده منحوس شده بود ، اما بالاخره طلسم این رنگ هم شکست و رئال با یک پیروزی درخشان در آمستردام آرنا ، آماده بازی یکشنبه در نیوکمپ شد . کریم و کریستیانو هر دو در استادیوم آژاکس درخشیدند تا تن تیتو بیش از پیش به لرزه در آید .
رئال مادرید در نیمه اول زیاد درخشان بازی نکرد که البته این را باید به بازی بسته آژاکس ربط داد . تیم دی بوئر به تساوی خانگی هم راضی بود و به همین خاطر یک بازی بسته ارائه می داد و امیدوار بود که در ضد حملات دستش به چیزی بند شود اما در عمل تیم هلندی حرفی برای گفتن نداشت .
ورمیر ، ستاره نیمه اول آژاکس بود که ضربه فنی کاکا و یک موقعیت تک به تک را از کریستیانو گرفت اما استارت خوب بنزما و ضربه خوب کریستیانو باعث شد که رئال با پیروزی به رختکن برود . کریم از سمت چپ محوطه جریمه حریف پیش روی کرد و پاس عرضی او با دفع ناقص مدافعان آژاکس همراه شد تا رونالدو به سادگی دروازه خالی را باز کند .
شروع نیمه دوم برای رئال با یک شوک همراه بود . کریم بنزما روی ضد حمله سریع مارسلو و ارسال کاکا ، با یک قیچی برگردان ، گل باشکوه و به یاد ماندنی را به ثمر رساند تا نشان دهد که حداقل در زدن گل با کلاس ، یکی از بهترین های اروپاست .
این گل خیال رئال را تا حد زیادی راحت کرد اما مشکل این جا بود که این راحتی خیال زیاده از حد بود . افت محسوس کاکا در نیمه دوم باعث شده بود که رئال در فاز تهاجمی کمی افت کند و آژاکس که چیزی برای از دست دادن نداشت ، با تمام قوا جلو کشید تا رئال باز هم روی یک ارسال از روی نقطه کرنر و اشتباه اسین در مهار یار حریف ، دروازه اش باز شود .
دقایقی آژاکس تیم برتر میدان بود و چندین موقعیت خوب داشت که این باعث شد که مورینیو ناچار شود که ستارگان کلیدی نظیر اوزیل و دی ماریا را به زمین بیاورد تا تیمش را به خودش بیاورد که این حرکت جواب داد .
روی یک ضد حمله خطرناک و یک - دوی کریستیانو و بنزما این ستاره پرتغالی بود که از پشت محوطه جریمه یک شوت فنی و دقیق را به کنج دروازه ورمیر فرستاد تا خیال مورینیو را راحت کند .
دقایقی بعد ، با پاس خدیرا پشت مدافعان و سرعت بالای کریستیانو ، باز هم این ستاره با حریف تک به تک شد تا با یک ضربه چیپ ، دروازه حریف را برای بار سوم باز کند تا بر خلاف تفکرات آدم احمقی مثل پیمان یوسفی که مدعی بود این اولین هت تریک فصلش است ، در عرض چهار روز ، برای دومین بار پیاپی هت تریک کرد تا با انگیزه کامل آماده نبرد یکشنبه شود .
به هر صورت رئال نشان داد که برایش فرقی ندارد در گروه مرگ باشد یا گروهی دیگر . این تیم فقط و فقط تشنه دهمین چمپیونزلیگش است و تا رسیدن به این هدف آرام نمی گیرد .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 13 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo