میشل ژنه (بازیگر) :"اهلش نیستم که دنبال کریستیانو بدوم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

میشل ژنه ، بازیگر اسپانیایی پس از نقش آفرینی های اخیرش به شهرت ویژه ای در اسپانیا رسیده است . او مادری اسپانیایی و پدری انگلیسی الاصل دارد و یک رئالی است .

http://estaticos04.marca.com/blogs/salvese-quien-pueda/imagenes_posts/2012/09/21/18183.jpg

وی در مورد ورزش مورد علاقه اش گفت :" من تمرین شنا می کنم اما حقیقتا کمتر از آن چه که دوست دارم ورزش می کنم . به سالن بدنسازی می روم و بعد از دو هفته جا می زنم . " 
ژنه با این که در کاتالونیا متولد شده می گوید :" من رئالی هستم . بیشتر به این خاطر که والدینم رئالی هستند و این چیزها هم ارثی هستند ، قبول دارید ؟ "
وی در این باره که در یک مصاحبه نقل قول شده بود که دوست ندارد دنبال کریستیانو بدود گفت :" من آن مطلب را خواندم و نفهمیدم چطور آن تیتر را در آورده بودند . عجیب است که پس از یک مصاحبه 40 دقیقه ای تیتری درآورند که اصلا در خبر نبوده است . اما این مدل من نیست . من مشکلی با کریتسیانو ندارم اما دوست ندارم دنبال کسی بدوم . "
ژنه در این باره که به نظرش کدام ورزشکار مال دنیایی دیگر است گفت :" هر کسی که در مسابقات المپیک حاضر می شود به خاطر تلاش و کوششی که انجام می دهد ، یک فضایی است و به همین خاطر به المپیک رسیده است اما به طور کلی اوسین بولت فوق العاده است . در میان اسپانیایی ها هم رافا نادال را حسین می کنم . او جوان است و با وجود سن کمش خیلی پیش رفته است . "
وی یک بار گفته بود که رئال مرد است و بارسا زن ، در مورد این مقایسه اش گفت :" من زیاد فوتبالی نیستم . هر چند که بی تردید این دو تیم دو باشگاه بین المللی بزرگ هستند . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo