نکاتی از بازی رئال با دپور: روی ریل پیروزی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

۱- بارسلونا در شبی دراماتیک سه امتیاز پیزخوان را مال خود کرد تا فشار روانی که اسپورت کاتالان به آن اشاره کرده بود، بر روی شانه های تک تک سفید پوشان سنگینی کند. دربی پرتغالی ها اگر با پیروزی رئال مادرید به پیام می رسید هفتمین پیروزی متوالی لوس بلانکوس برابر دپور در برنابئو بود. قبل از شروع بازی یک قهرمان المپیکی دیگر هم افتخار گذاشتن قدم بر روی چمن ورزشگاهی که در آینده بازسازی خواهد شد، پیدا کرد. این حرکت و یک دقیقه سکوت برای بازیکن تیم نوجوانان رئال مادرید که چند روز پیش از دنیا رفته بود، شاید تلنگری باشد برای مدیران سوختی و بمب بترکان لیگ برتر خودمان که اگر به پورشه سواران بر نمی خورد، سعید عبدولی کاهو فروش هم حداقل ارزش شوت کردن یک توپ را به صورت نمادین مقابل ستاره های سربی لیگ داشته باشد. وران باز هم در ترکیب بود. از این جوان بیشتر خواهیم شنید. راموس بعد از یک فصل به سمت راست رفت تا شاید آربلوا استراحتی کرده باشد و بهت برانگیز ترین چینش پازل برای مورینیو، نیمکت نشینی آلونسو و حضور خدیرا، اوزیل، مودریچ و دی ماریا بود.

۲- در مقابل دپورتیوو که با جهنم ریاضور اش زمانی سوهان اعصاب سفید پوشان بود، مادریدی ها کمی کند به نظر می رسیدند. اولین خطر جدی روی دروازه کاسیاس به معنی بالا و پایین پریدن ریکی مهاجم لاکرونیا بود. به نظر می رسید که ریسک مورینیو برای استفاده از واران جواب نداده باشد، اما رافائل خیلی زود توانست تشویق برنابئو را هدیه بگیرد. در نبود آلونسو رئال چیزی کم داشت. دی ماریا با چیپ اش در دقیقه ۱۸ مادریدی ها را بیش از پیش نگران می کرد اما همین بازیکن تبدیل به فرشته نحیف پایتخت نشینان شد. در صحنه ای مشکوک پنالتی به نفع رئال گرفته شد و در دقیقه ۲۲ رونالدو در اولین بازی لالیگایی اش پس از گرانادا در برنابئو، دوباره لبخند زد. از نکات جالب این دیدار بازی دی ماریا در سمت چپ و حضور CR7 در کنار هیگواین بود.

۳- زمان که عدد ۳۳ را نشان داد آقای یکتا ژابی و کاکا را از روی نیمکت بلند کرد. یعنی درست زمانی که کارگردان اسپانیایی با تیزهوشی تصاویری از اوزیل را نشان داد. مورینیو اما برای پیش افتادن نه به اوزیل نیاز داشت نه به کاکا. پاس گل بسیار زیبای لوکا مودریچ به آنخل رسید و پس از برخورد ضربه اش با تیرک، توپ را با ضربه سر به درون دروازه فرستاد تا لوس مرنگوس نگران افزایش اختلاف اش با بلوگرانا نباشد. دپوتیوو به وضوح از نسل طلایی خود فاصله دارد. سقوط آنها به دسته دو و بحران اقتصادی که گریبان خیلی از تیم های اسپانیایی را گرفته، سبب شده نه ستاره ای خریداری شود و نه پدیده ای ظهور کند. شاید دادن حق پخش بیشتر کمی تیم های میانی لالیگا را نیز به بالا هل دهد. حکم حضور کاکا درزمین با شوت راموس و ضربه سر رونالدو در اواخر نیمه اول امضا شد. دپور بازی برده را با باخت با اختلاف دو گل در اواخر نیمه اول عوض کرد.

۴- کارگردان درست حدس زده بود و اوزیل به روی نیمکت نشست تا شاید در آمستردام خود را باز یابد.گرچه لاکرونیا حریف دندان گیری نبود اما رئال نیز آن طراوت همیشگی را نداشت تا اینکه پس از تشویق یکپارچه مودریچ، آلونسو به میدان آمد تا سر و سامانی به خط میانی آشفته رئال بدهد. در دقیقه ۶۴ بنزما به جای ال پیپیتایی که بیش از آنچه از وی سراغ داشتیم کند شده است، پا به زمین گذاشت. یک دقیقه بعد آلونسو توپ را دقیقا روی سر په په انداخت تا وی هم آن را با کودک اش جشن بگیرد و هم مورینیو را در آغوش بگیرد. براستی جدا از رونالدو، شماره ۱۴ رئال بهترین خرید پروژه کهکشانی های دو است. دی ماریا پانزده دقیقه با توجه به انجام شدن هر سه تعویض، با پای مصدوم به ادامه بازی پرداخت. مدافعان دپور هم اجازه دادند تا کاکا کم کم به همان بازیکنی که همه انتظار دارند، تبدیل شود. فصل الخطاب جشواره گل برنابئو، پنالتی دوم رونالدو و هفدهمین هتریک وی از زمان پیوستن اش به مادرید بود. هنوز سفید پوشان از آن تیم زهر دار فصل پیش فاصله دارند و شاید بتوان گفت اولین ال کلاسیکو ای را در پیش خواهیم داشت که هیچ کدام از طرفین، ترکیبی که می بایست باشند، نیستند.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 10 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo