لیگ را تعطیل کنید همین الان !
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
داوری داوری داوری ! نمیخواهم اتهامی بزنم چون یک مسلمانم و نمی خواهم از چیزی که خبر ندارم بگویم ولی دلم اجازه نمی دهد . اجازه نمی دهد تا سکوت کنم سکوت کنم و نگویم که چه چیزها که در این فوتبال میبینم ! در لیگ درپیت خودمان میتوانستم باور کنم که دلال و خرید و فروش داور و انواع و اقسام کثافت کاریها وجود دارد ولی باور اینکه در اروپا و در فوتبالی سطح تا آن حد بالا این کارها نیز وجود دارد برایم بسیار سخت است. با خودم میگویم ولی باز هم به خودم میگویم : مگر میشود؟! با خودم میگویم یعنی بارسلونا داور بازی با چلسی را در سال 2009 خریده بود ؟ میخواستم بگویم نه ! ولی صحنه های آن چهار پنالتی در جلوی چشمانم قرار گرفتند و پشیمان از تصمیم گفتم اشتباهات جزئی از بازی است گذشت و گذشت ولی باز هم نمیتوانستم چشمانم را ببندم و نبینم این اشتباهات را نبینم این فریب دادن داورها را ولی چشمانم باز میشدند و میدیدند آنچه را که نباید می دیدند و آشوبی به پا میشد در دلم که چرا ؟ چرا‌؟‌ چرا؟ ..............؟ سوال هایشان را نمی گویم چون نه خودم حوصله نوشتنشان را دارم و نه شما حوصله خواندنش چرا که هربار که آن صحنه را به یاد می آورم اعصابم خورد میشود! اما برسیم به بحث اصلی آن هم این که چه وضعی است که بر این فوتبال اسپانیا فائق آمده؟ چرا اینقدر اشتباهات زیاد است ؟ و بدتر از آن! چرا همه به سود بارسا ! سناریو این داوریها از سوپرکاپ رفت شروع شد جایی که با یک اشتباه مضحک نتیجه بدست آمده رئال را به باد فنا دادند و مساوی را به بارسلونا تقدیم و با دادن دو کارت زرد به دو مدافع وسط رئال دست و پای آنها را حسابی بستند و میدان را برای جولان دادن بارسا آماده کردند! بازی برگشت سوپرجام هم منصف ترین داور خود در چند ساله اخیر را به خود دید و وجود یک داور منصف توانست تیم برتر را مشخص کند. باز هم ادامه داشت اشتباهات در بازیهای امسال برخلاف سالهای قبل که فقط در ال کلاسیکو زیاد به چشم می آمدند این بار در بازیهای مقابل تیمهای پیش پا افتاده نیز به وقوع می پیوست و مقدمات فاصله هشت امتیازی را فراهم می کرد این که چه اشتباهاتی رخ داد خودتان بهتر میدانید پس وقتتان را بیهوده نمی گیرم اما برسیم به اصل مطلب و جایی که گفته ام لیگ را تعطیل کنید !‌ جام را هم بدهید به بارسا ! چرا تعطیل کنید خوب مشخص است!‌ اگر این اشتباهات سهوی است و ناشی از ضعف داوران لیگ را تعطیل کنید به این وضع نابسامان داوری ها رسیدگی کنید کلاس های آموزشی برایشان بگذارید و آموزش بدهید که قانونی به نام هند نیز وجود دارد همان قانونی که اجرا نشدنش شش امتیاز به بارسا کادو داده است ( رئال ـ ختافه ، بارسا ـ سویا)‌ . و اما اگر اتفاقاتی در پشت پرده رخ میدهد ! همان طور که گفتم نمی خواهم به هیچ شخص و تیم و گروه و فرقه ای تهمت بزنم . بنابراین در آن رابطه صحبت نمی کنم و راه حلش که باز هم برخورد است و تعطیلی حتی اگر شده موقت لیگ . تا که یافته شود کسانی که زیر دستی کار می کنند شاید بسیاری بگویند مشخص است که چه کسی متهم است ولی این را باید در نظر داشت که در اروپا و با وجود بنگاه های شرط بندی فراوان امکان اینکه عده ای برای پیروزی خود در شرط بندی دست به چنین کارهایی بزنند نیز هست. به هر حال ما باید بازی خود را بکنیم اگر خودمان باشیم می توانیم این فاصله را به 2 که در دستان خودمان است کاهش دهیم و چشم امید داشته باشیم به ورزشگاه ویسنته کالدرون و اتلتیکو به اسپانیول به ورزشگاه مستایا و والنسیا به ایالت باسک و اتلتیک بیلبائو که از بارسا امتیاز بگیرد که همان طور که گفتم ما در وهله اول باید خودمان باشیم و امتیاز ندهیم تا امیدمان به امتیاز دادن بارسا باشد!

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo