بنزما :" هرگز اعتماد به نفسم را از دست ندادم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

بنزما روی دور است . با سه گلی که در سه بازی اخیر زد (سیتی ، رایو و میوناریوس) ، کم و کاستی هایی که در بازیهای اخیر داشت را جبران کرد . او می خواهد بهتر از همیشه باشد . بازیکن فرانسوی یکی از قابل اتکا ترین بازیکنان ترکیب است که سال گذشته در 3436 دقیقه ، 32 گل در رئال زد یعنی هر 107 دقیقه یک گل .
اما شروع بد در آغاز فصل از نظر گلزنی او را تحت فشار قرار داده بود . او می گوید :" حس خوبی در بازیهای اخیر داشته ام . روندم مثبت بوده و پاهایم آرام آرام واکنش بهتری نشان می دهند . خیلی خوشحال هستم . "
وی در مورد این که در بازیهای رئال زیاد فرصت فیکس بودن پیدا نکرده گفت :" دو بازی 90 دقیقه ای با فرانسه داشتم که این باعث شد که از نظر بدنی کمی آماده تر شوم . به جلو نگاه می کنم تا سرحال تر شوم . "
بنزما با وجود طلسم 860 دقیقه گل نزدنش ، هرگز نگران نبوده است . وی می گوید :" هرگز اعتماد به نفسم را از دست ندادم . همیشه به خودم و بازیم مطمئن بودم . هیچ چیز مرا تحت تاثیر قرار نمی داد . من یک مهاجم هستم و دوست دارم گل بزنم اما همه می دانند که از پاس گل دادن هم لذت می برم . "
امروز مقابل دپور ، بنزما صدمین بازیش در پیراهن رئال در لالیگا را خواهد داشت . اولین بازی او در روز 29 آگوست 2009 مقابل دپور در برنابئو بود . آن روز یک حرکث مثبت داشت و شوتش روی ریباند با گل رائول همراه شد . از آن به بعد 44 گل در لالیگا زد یعنی هر 0.45 گل در هر بازی . او در لیون در 112 بازی لیگ ، 43 گل زده بود یعنی 0.38 گل در هر بازی .
کریم سال به سال بهتر می شود . اولین فصلش در رئال با فشار 35 میلیونی همراه بود . او مشکلات هماهنگی داشت و مصدومیتی جزئی پیدا کرد . او با مورینیو هم ربواط خوبی نداشت اما آرام آرام خودش را پیدا کرد .
فدریک هرمل - خبرنگار فرانسوی آس و طرفدار دوآتشه بنزما



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo