فلورنتینو :" مورینیو روحیه رئالی را تزریق می کند "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

رئال مادرید ، از صبح امروز جلسه علنی قانونگذاران را آغاز کرده که فلورنتینو در سخنرانی خود گفت :" بهترین مربی جهان در راس کادر فنی است و توانایی های زیادی دارد . افتخار می کنیم که مورینیو تا سال 2016 با ما خواهد بود . این نشان دهنده درک متقابل میان طرفین است . مورینیو انرژی ، دانش و روحیه رئالی را به تیم تزریق می کند . "
وی در مورد کسب لالیگا در سال گذشته گفت :" بهترین لالیگای تاریخ را بردیم و رکوردهای متفاوتی را کسب کردیم . پارسال در خاطره تیمی ما می ماند . فقط دو شکست داشتیم و بیش از سه گل در هر بازی می زدیم . بهترین مربی جهان و یک ترکیب بزرگ را داریم . مودریچ هم اضافه شده که فقط می خواهد از این پیراهن دفاع کند و از تعصب صحبت می کند . اسین هم از نظر بدنی در سطح خوبی است و با مربی به خوبی آشنایی دارد . "
فلورنتینو در مورد هدف اصلی باشگاه گفت :" تیم از عدم حضور در جمع سید یکی های چمپیونزلیگ به یکی از مدعیان تبدیل شده است . هدفمان دهمین چمپیونزلیگ است . رئال مادرید تلفیقی از استعداد ، تعصب و حد اعلاست . یکی از ویژگی هایش این است که نا امید نمی شود . سال گذشته تا نیمه نهایی رفتیم که با بدشانسی در ضربات پنالتی نتوانستیم به فینال برسیم . امسال همه کار می کنیم تا به آن برسیم . فراموش نکنیم که اولین باشگاه تاریخ هستیم که در لالیگا به صد امتیاز می رسیم . "
وی افزود :" بر اساس توانایی ها و خودباوری های خود ادامه می دهیم و هرگز نا امید نشویم . جای آرامش وجود ندارد . "
پرز در این باره که کریستیانو بهتر است یا مسی گفت :" دی استفانو بهترین بازیکن تاریخ است و افتخار می کنیم که مدیر افتخاری ماست."
وی در مورد مسائل اقتصادی گفت :" باشگاه ما امروز نیرومند تر شده و به ثبات اقتصادی رسیده است . الزامی است که رئال مادرید در دست هوادارانش بماند و منابع نامحدودی داشته باشد . قوای اقتصادی به ما اجازه می دهد تا تیمی بسازیم که مملو از بهترین بازیکنان جهان است و برای تمامی تورنمنتت ها بجنگیم . "
وی در مورد بودجه سال گذشته گفت :" پارسال را با درآمد 514 میلیونی تمام کردیم که 7 درصد بیشتر از پارسال بود که بهترین رکورد تاریخ یک باشگاه ورزشی است . این نشان می دهد که باشگاه در دست صاحبانش که هواداران هستند می ماند . مالیات 24 درصد افزایش پیدا کرده و نرخ قرض هم به 125 رسیده است . بودجه امسال 517 میلیون است . رسیدن به این آمار در این سطح آسان نیست . "
وی در مورد باشگاه گفت :" ما پی های شهرمان را می ریزیم و استادیوم ورزشی ما یکی از سمبل های مادرید است . " وی همچنین در مورد طرح جدید برای پوسته برنابئو هم توضیح داد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo