مارکا نوشت : کمرنگ شدن نقش مسعود در رئال
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

پیوستن مودریچ به رئال مادرید ، تاثیر مستقیمی روی نظر مورینیو در مورد اوزیل داشت . بازیکن آلمانی دیگر بی جایگزین نیست . مربی پرتغالی می خواست که رقیب برای اوزیل پیدا کند که حالا به آن رسیده است . بدین ترتیب بازیکن آلمانی جایگاهش را در خطر می بیند .
روز تاثیرگذار ، 15 سپتامبر در پیزخوان بود . روزی که مورینیو تصمیم گرفت که اوزیل را بین دو نیمه عوض کرد . از آن به بعد ، مسعود در بازیهای رسمی یار فیکس نبوده است .
در بازیهای سیتی و رایو ، بازیکن آلمانی بازی را از روی نیمکت شروع کرد . در هر دو بازی مهم ، او در نیمه دوم به زمین آمد . شماره 10 که ستاره تیم ملی آلمان است ، می خواهد که جایگاهش در ترکیب رئال را حفظ کند و کار مشکلی دارد .
بازیساز آلمانی در یکی از بدترین روزهایش در رئال مادرید دارد و نیمکت نشینی های پیاپی او را نگران کرده است . پارسال با درخشش کاکا دو بازی روی نیمکت نشست اما این عدد به سه نرسید . مورینیو دوباره به مسعود اعتماد کرد . اما حالا شرایط برای اوزیل فرق دارد .
بازیکن آلمانی می داند که خرج زیادی برای مودریچ انجام شده و تا جایی که بتواند به او فرصت می دهد . بی تردید نقش اوزیل نسبت به فصل اخیر کمرنگ تر می شود . او در فصل 12-2011 فقط در پنج بازی نیمکت نشین بود که امسال این رقم به سه رسیده است .
اوزیل می داند که اگر بخواهد بازیکنی کلیدی در رئال بماند باید بدرخشد . او رقابت سختی را با مودریچ داشت و حالا کاکا هم دوست دارد دقایقی بازی کند .
بازیکن آلمانی می دانست که کاکا در برنامه های مورینیو نیست اما بازیکن برزیلی در جام برنابئو سه گل زد ، این در حالیست که مسعود در این فصل هیچ گلی نزده است .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo