مورینیو :" دیگر جایی برای کادو دادن امتیازات نداریم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

مورینیو در مصاحبه با وبسایت پرتغالی مایس فوتبول گفت :" دیگر جای اشتباه نداریم . تمام حدی که می توانستیم ، امتیاز از دست دادیم . تا جایی که می توانستیم کادو دادیم . "
وی افزود :" باید دپورتیوو را شکست دهیم تا به روند پیروزیهایمان در وایکاس و مقابل منچستر سیتی ادامه دهیم . "
مورینیو در مورد تیم اولترا گفت :" آنها تیمی بازی می کنند . چیزی برای از دست دادن ندارند و ضد حملات خطرناکی دارند .  باید ببریم . باید راهی پیدا کنیم که بردهایمان را به هم پیوند دهیم . کار آسانی نداریم."
وی در مورد اوالدو ، بازیکن پرتغالی دپورتیو گفت :" بازیکن جوانی است که جای زیادی برای پیشرفت و درخشش در لیگ اسپانیا دارد . دوست دارم یکشنبه او را ببینم"
او به شوخی در مورد تعداد پرتغالی ها در لاکرونیا گفت :" چرا این قدر پرتغالی در دپور هستند ؟ "
مورینیو در مورد بازی بنفیکا - بارسلونا در چمپیونزلیگ که سه شنبه برگزار می شود هم گفت :" خورخه خسوس می داند که چطور تیمی بسازد که بتواند برای بارسلونا مشکل سازی کند . پتانسیل دو تیم متفاوت است اما مربی بنفیکا تیمی ساخته که می تواند برای امتیازات بجنگد . بارسلونا شانس بیشتری برای این بازی و صدرنشینی در گروه دارد اما آنها باید با یک تیم خوب مواجه شوند . بنفیکا اگر سه شنبه امتیاز بگیرد ، عالی است . "
وی ادامه داد :" فشار روی ابرسا بیشتر است چرا که یکی از مدعیان چمپیونزلیگ هستند اما بنفیکا هم انگیزه زیادی دارد . آنها کم کم شخصیت خودشان را پیدا می کنند و به ارزشهایشان واقف هستند . "
وی در مورد خریدهای بزرگ تابستان نظیر ایبرا ، مودریچ یا فن پرسی هم گفت :" وقتی یوفا قانون فیرپلی مالی را اجباری کند ، باید دید که باشگاه ها چطور با آن کنار می آیند . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 8 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo