مربی دپور :" کریستیانو را ناراحت نمی بینم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

خوزه لوئیز اولترا ، مربی دپور پس از شکست به رئال گفت :" رفتن به برنابئو همیشه یک چالش است . رئال مادرید 18 بازی خانگی بدون باخت داشته و تیمهای مورینیو در خانه همیشه قدرتمند هستند . بی تردید پس از شکست آن جا بهترین جا برای رفتن نیست اما تلاشمان را می کنیم که برنده باشیم . آنها امتیازاتی از دست داده اند و چالش سختی دارند و بازی را جدی می گیرند . "
وی در مورد حضور بازیکنان سرعتی نظیر کریستیانو ، دی ماریا و هیگوائین در رئال گفت :" چطور می توان ضد حمله کریتسیانو را مهار کرد ؟ فقط می توان مواظب بود و یکی کنارش باشد و مهارش کند و راه دیگری نیست . ما باید سریع به عقب بکشید و به خوبی فضاها را پوشش دهیم . بازیش را دیدم و ناراحتی در او مشاهده نمی کنم . از گلهایش خوشحالی نمی کند و به او احترام می گذاریم چرا که دلیلش را نمی دانیم اما عملکردش فرقی نکرده است . "
وی در رابطه با ژابی گفت :" رئال فقط ژابی را ندارد . دی ماریا ، هیگوائین ، بنزما ، کریستیانو ، اوزیل ، مودریچ و ... هستند . "
اولترا در مورد خاطره شکست هایش از رئال گفت :" با تنه ریف 3-0 و 5-1 به رئال باختم . با آلمریا هم یک بار مساوی گرفتم اما این ها فقط آمار هستند . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 8 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo