مارتینز براوو :" پرز می خواهد مدیر مادام العمر رئال شود "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

اوخنیو مارتینز براوو ، مدیر انجمن " پلاتفورما بلانکا " که به نوعی رقیب فلورنتینو پرز در انتخابات آینده ریاست باشگاه خواهد بود گفت که پرز با تغییر در مفاد قوانین در نظر دارد که ریاستش در رئال را " مادام العمر " کند .
وی در مصاحبه با اروپا پرس گفت :" فلورنتینو پرس می خواهد که با این تغییرات ، ریاست خود را در رئال مادرید جاودانه کند . "
در حال حاضر مدیر رئال سه پیشنهاد برای تغییر در قوانین داده است . اوخنیو می گوید :" مدیر رئال باید وفاداری به باشگاه داشته باشد و این تصمیم خوبی است که مدت زمان عضویت در باشگاه 20 سال به جای 10 سال باشد . "
وی در مورد ضمانت بانکی با 15 درصد بودجه باشگاه که رقمی نزدیک به 75 میلیون یورو می شود هم گفت :" این قضیه زیاد هم بد به نظر نمی رسد چرا که مانع از آن می شود که تاجران روس و عرب کنترل باشگاه را بدست بگیرند و کاندیدای ریاست شوند . "
اما مارتینز براوو اعتقاد دارد که این کار از برخی نظرات هم بد است چرا که کمتر کسی در اسپانیا چنین حساب بانکی پر پولی دارد و باعث می شود که بسیاری از نفراتی که می خواهند به باشگاه کمک کنند از این چرخه دور شوند . وی گفت :" از نظر بانکی این مهم است که پول در حساب جاری باشد . درست است که ضامنت لازم است اما این قدر بالا بودن رقم هم زیاد خوب نیست . "
وی در مورد مسئله حذف رای گیری از طریق پست و انجام آن از طریق دفاتر ثبت هم گفت :" می دانم که حجم زیادی از اعضا از این قضیه خوشحال نیستند . "
وی البته اعتقاد دارد که باید اقدامی صورت بگیرد تا " محدودیت هایی " در مورد ریاست باشگاه گذاشته شود و کسی نتواند که به طور مادام العمر ، مدیر رئال شود . وی گفت :" باید برای جلوگیری از مادام العمر شدن ریاست ، محدودیت هایی گذاشته شود . مثلا فرمول 5+5 برای فلورنتینو گذاشته شود یعنی کلا هر شخص بتواند که 10 سال مدیر باشگاه باشد . بدین ترتیب هیچ کس رئیس مادام العمر نخواهد بود . "
وی همچنین اعتقاد دارد که نحوه رای گیری از اعضا باید عوض شود چرا که سیستم همچنان بر پایه سیستمی است که سانتیاگو برنابئو ریخته بود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 8 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo