امید هواداران و تردید رسانه ها به بازگشت کاکا
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مادریدیسمو ها به کاکا اعتماد دارند و برزیل هم را می خواهد . در حقیقت در نظرسنجی آس از 70 هزار شرکت کننده ، 72 درصد فکر می کنند که بازیکن برزیلی می تواند آرام آرام به ترکیب رئال اضافه شود . جام برنابئو یک تست برای او بود و آن را کاملا با موفقیت پشت سر گذاشت . او هت تریک کرد تا یادآور کاکای میلان شود و درخواست بخشش از بسیاری از مادریدیستاها کند . حتی مورینیو هم تائید کرد که ممکن است که در بازیهای رسمی به او فرصت دهد :" وقتی بازیکنان در چنین بازیهایی با انگیزه های بالا بازی می کنند ، به مربیشان نشان می دهند که در بازیهای رسمی می توانند بازی کنند . کاکا و بقیه به شایستگی وظایفشان را انجام دهند تا در ذهن مربی قرار گیرند . "
خبر خوب دوم از سوی منزس بود که او را در لیست تیم ملی برزیل برای بازیهای دوستانه با عراق و ژاپن قرار داد . آخرین باری که در لیست قرار گرفت مربوط به 27 اکتبر 2011 می شود که به علت مصدومیت حضور نیافت . آخرین باری که برای تیم ملی برزیل بازی کرد مربوط به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی می شود . در حقیقت 77 درصد کاربران لانسنت از بازگشتش استقبال کردند .
جام برنابئو یک نقطه عطف برای کاکا در چهارمین فصلش بود . در روز 4 تیر مورینیو به او گفت :" تو یار ذخیره هستی . برای خودت تیم پیدا کن . " کاکا اما با هیچ پیشنهاد جدی مواجه نشد و از این شرایط کاملا عصبی بود . او حاضر نشد که در عکس تیمی سوپرکاپ حاضر شود و باشگاه از این قضیه راضی نبود . اما عملکرد خوب مقابل میوناریوس و تمرینات شدید باعث شده که شرایط عوض شود و او بتواند که به جنگیدن برای فرصتی جدید امیدوار باشد .
مورینیو می داند که واکنش مثبت برنابئو نشانه چراغ سبز به بازگشت بازیکن برزیلی است . آنها کاکای جام برنابئو را می خواهند ، نه بازیکن بازی با بایرن در چمپیونزلیگ . دیروز در برزیل ، مطبوعات از او تمجید کردند و نوشتند :" کاکا دوباره درخشید " یا " کاکا سه گل زد . " حالا همه چیز بستگی به خود بازیکن برزیلی دارد ...

اهمیت جام برنابئو
سه گل زد : کاکا هت تریک کرد تا اولین بازیکن تاریخ جام برنابئو می شود که در یک بازی در این تورنمنت سه بار گلزنی می کند .
کاپیتانی : 15 دقیقه کاپیتان رئال مادرید بود . در نیمه اول هیگوائین بازوبند را بسته بود اما در دقیقه 46 تعویض شد و کاکا تا دقیقه 60 بازوبند را داشت . بازوبند به کایخون و بنزما رسید .
خانواده : همسرش هم علنا از او حمایت کرد و در صفحه اینستالگرام خود نوشت :" افتخار آمیز ، متواضعانه ، عادلانه ، سر راست و ... همسر من همیشه همین بوده و خواهد بود .
بهترین : او به عنوان بهترین بازیکن جام برنابئو انتخاب شد . جایزه ای که با رای گیری از خبرنگاران حاضر در استادیوم به او رسید . او جایزه را از دستان فلورنتینو پرز دریافت کرد .

مطبوعات مردد هستند
الیاس اسرائیل (اسپورت یو) :"این که کاکا هنوز در بازیهای رسمی بازی نکرده زیاد جالب نیست چرا که دستمزدش از اکثر بازیکنان تیم اصلی بیشتر است . باید دقایقی بازی کند . "
خ ردوندو (لارازون) :"وقتی که به تیمی نظیر میوناریوس که در سطح دسته سه اسپانیاست سه گل بزند ، شاهکار نیست اما خوب است . این را نمی توان یک دستاورد دانست . برای چنین بازی و چنین نبردی نمی توان به مورینیو فشار آورد که به او فرصت دهد . "
خ.م.کوئیار (آب ث) :"بازیکنان خوبی هستند که بازیهای بیشتری داشته اند : اوزیل و مودریچ . زدن سه گل به تیمی به ضعیفی میوناریوس را نمی توان عاملی دانست که او به ترکیب اضافه شود . البته طبیعتا دقایقی را می تواند آرام آرام از این به بعد بازی کند . "
م.کارنیو (کواترو):"اشتباه است اگر فکر کنیم که به خاطر زدن سه گل به میوناریوس بوگوتا کاکا باید بالاتر از اوزیل و مودریچ در ترکیب قرار گیرد . این بی معنی است . دوره کاکا تمام شده است ، باید این را باور کرد . "
او سوارز (ال موندو - مادرید) :"مورینیو باید از همان تیمی که داشته بهره ببرد و بازیکنانی که همیشه مورد استفاده قرار می داد را حفظ کند . البته طبیعتا کاکا هم می تواند دقایقی بازی کند . نمی توان او را رد کرد . "
خ.ک.ریورو (تی وی ئی) :"در حال حاضر کاکا گزینه اصلی نیست اما قرار هم نیست که یک بازیکن بی خاصیت باشد . او خیلی تا سطح انتظارات فاصله داشته است اما این که بتواند به بهترین فرمش برسد به مورینیو بستگی دارد . "
ج.پدررول (پونتوپلوتا):"کاری که کاکا باید بکند این است که در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود و از هواداران عذرخواهی کند که وظایفش را انجام نداده است . باید در چشم مردم نگاه کند و بگوید :" من صد در صد شده ام . " و اعتراف کند که مشکلش مسائل روحی و روانی بوده است . "
ناچو آراندا (سی پلاس) :"در حال حاضر کسانی هستند که بالاتر از او برای رسیدن به ترکیب اصلی قرار دارند اما با توجه به تلاشی که هر روز انجام می دهد ، آماده استفاده از فرصت هایش است . مثل کاری که در جام برنابئو کرد . "
م.آ.مونیوز (تله مادرید):"در حال حاضر اوزیل و مودریچ بالاتر از او هستند . کاکا در جام برنابئو خوب بود اما اگر مورینیو تصمیم گرفته که رویش حساب نکند باید به تصمیمش پایبند بماند . او سه سال در سطح خودش نبوده است . "
په په سامانو (سی ان ان) :"بازی چهارشنبه کافی نیست . باید دید که چقدر آماده است و در بازی دوستانه مقابل میوناریوس نمی توان همه چیز را نهایی شده دانست . مطمئنم که مورینیو چوب لای چرخ خودش نمی گذارد . مودریچ و اوزیل بالاتر از او هستند . "
خ.خ.سانتوس (تلکتیکو):"امیدی نیست . مودریچ به تازگی خریده شده و اوزیل هم هست . بازیکن کروات باید تا زمانی که کاملا جا بیافتد فرصت پیدا کند و اگر آماده باشد مطمئنا حتی از اوزیل هم برای پستش بهتر خواهد بود . "
آنتونیو رومرو (کادنا سر):"یک بازی دوستانه برای این که اعتراف کنیم که باید به او فرصت برسد کافی نیست . کاکا خیلی دیر واکنش نشان داد ، زمانی که جایش پر شده بود . این بازی خوب را می توان فرصتی دانست تا مشتریان را در دسامبر جذب کند . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo