گزارش مغرضانه مارکا در مدح کاکا و انتقاد از مورینیو
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
حالا کاکا تبدیل به پادشاه بی تاج شده است . قهرمانی که توسط مورینیو کم محل شده و هواداران هم پس از آن که سه فصل نتوانسته در سطح خودش باشد ، از او نا امید شده اند . اما برای بازیکن برزیلی این پایان خط نیست ، بلکه شروعی دوباره است . او که آماده یکی از بزرگترین چالش هایش که رسیدن به سطح اول فوتبال است ، می گوید :" در 30 سالگی همان نامطمئنی 18 سالگی را پیش روی خودم می بینم . در آن موقع هم نمی دانستم که در لیست سائوپائولو قرار می گیرم یا نه . اما چرا ؟

کاراکتر مهربان
در سخت ترین لحظات دوران فوتبالش هم کاکا لبخندش را از دست نداده و سعی می کند که پس از سه فصل ناکام در رئال به آینده نگاه کند . هیچ گاه در دوران فوتبالش تحت تاثیر جو قرار نگرفته است . حالا باید دل مورینیو را نرم کند ، کاری که آسان به نظر نمی رسد و برای دستیابی به هدفش باید مثل یک غول تلاش کند . حتی اگر لازم باشد به کاستیا ملحق می شود و در آن جا خودنمایی می کند . او با ایمانی عجیب می گوید :" فرصتم خواهم رسید . "

اعتماد به شانس ها
مورینیو و خورخه مندس سعی کردند که با دریافت بیشترین کمیسیون ممکن ، او را راهی فوتبال کشورهای جهان سوم کنند . می خواستند او را به روسیه و چین بفرستند و البته هیچ پیشنهاد جدی هم برای این بازیکن نیامد . اما کاکا نمی خواست از روی نقشه محو شود و در نهایت تصمیم گرفت که به جنگیدن در رئال ادامه بدهد . کاکا می گوید :" در 30 سالگی پس از آن که همه چیز را بردم ، می خواهم که از اول تلاش کنم . تصمیم گرفته ام که ادامه دهم . "
فلورنتینو پرز هم در این باره سکوت کرد و منتظر ماند تا ببیند که مورینیو می خواهد با این بازیکن چه کار کند . مدیر رئال اتفاقاتی که بر سر کاکا آمد را دوست نداشت اما سعی کرد که به مربی تیم اعتماد کند .

سودرسانی
بازیکن برزیلی پول زیادی از باشگاه می گیرد اما پول زیادی هم کسب می کند . کمپانی وبر شانویک اسپورت تخمین زده که او سالانه 72 میلیون یورو سودتجرای دارد و در بازیهای دوستانه رئال هم در قراردادها حضور کاکا در زمین یک امر الزامی تلقی می شود .

محبوبیت میان زنان چینی
در ایالات متحده و آسیا ، بازیکن برزیلی توجهات رسانه ای زیادی را به خود جلب می کند . در آمریکای جنوبی او را همچنان ستاره رئال مادرید می دانند و در آدیداس هم ونزوئلا اخیرا او را نماد تیم برای تبلیغ خود کرده است .

سرحال بودن
کاکا می خواهد فرصتی بدست آورد تا نشان دهد که فوتبالش تمام نشده است و می تواند برای تیم مفید باشد . توریبیو لیته ، بدنساز این بازیکن از 15 سالگیش می گوید :" کاکا در اوج شرابط بدنی خود است . مشکل عضلانی ندارد و آماده حضور در بهترین سطح است . او همیشه دوباره بیدار می شود و در این تابستان هم سخت تلاش کرده است . هر روز دو جلسه به سختی تمرین می کرد . اشتباه است که رئال از او بهره نمی برد . می شود فکر کرد که بازیکنی همچون او فوتبال را فراموش کرده است ؟ "

تعهدش
کاکا سعی کرده که پاسخ واکنش ها و انتقادات بدون هیچ حرفی و با آمارش بدهد . در زمانی که در تیم مورینیو بازی کرده از 37 بازی فقط دو تا را باخته است . کافو می گوید :" وقتی مدام فیکس باشد ، وظایفش را انجام می دهد . " اطرافیان هر بازیکن هم می گویند :" وقتی کاکا درون زمین باشد گلزن ترین تیم ممکن ظاهر می شود . "

آمارها
بازیکن برزیلی در پیراهن رئال مادرید 25 گل زده ، به طور متوسط 0.26 گل در هر بازی . آمار اوزیل که یکی از رقبایش است ، 0.13 گل در هر بازی است . بازیکن برزیلی 25 پاس گل هم داده است . کاکا در 89 بازی رسمی که حضور داشته در پنجاه گل به طور کلی دست داشته است .

چاره ای نیست
مورینیو علاقه ای به فروش بازیکنانش در ژانویه ندارد و همیشه می گوید :" با هم شروع کردیم و با هم تمام می کنیم . " او نمی تواند درها را به روی بازیکنی باز کند که فرصت به او نداده است .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo