امشب ، نوبت درک و عمر از آکادمی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
تا قبل از امشب ، مورینیو به 24 بازیکن آکادمی فرصت بازی داده است . 15 تا در بازیهای رسمی و بقیه در بازیهای دوستانه . از خوان کارلوس که اولی بود تا بازیکنانی که این تابستان در کارلوس تارتیره بازی کردند . امشب در جام برنابئو چهره های جدیدی می توانند در زمین حاضر شوند . درک اوسده و عمر ماسکاری .
خوان کارلوس مرده شماره یک از دسته پسران مورینیو بود . مقابل دپور در برنابئو اولین بازیش را انجام داد . او سپس در ساراگوسا بازی کرد و حالا در بتیس توپ می زند . پس از آن در بازی های آسان چمپیونزلیگ مقابل آژاکس ، ماتئوس بازی کرد و مقابل اوسر آدان و سارابیا در تیم اصلی بازی کردند که دومی پارسال راهی ختافه شد . سپس نوبت موراتا ، رائول جدید بود که در لاروماردا بازی کند .
برادران فرناندز نفرات بعدی بدند . الکس در ال ساردینرو و ناچو در مستایو . برادر بزرگ تر ، فیکس شد .
نفرات بعدی توماس مخیاس مقابل ختافه و خسوس و خوسلو مقابل آلمریا بودند . این مهاجم اکنون با شش میلیون یورو به هوفنهایم پیوسته است .
مورینیو در بازی دوستانه در لورکا نیز چهار بازیکن را بازی داد . اولی کارواخال بود که در بایر لورکوزن اکنون می درخشد ، سپس اسکار پلانو ، ماندی که به اسپورتینگ رفت و پابلو خیل که به اسپارتا پراگ ملحق شد .
در فصل دوم ، در ابتدا پدرو مندس مقابل آژاکس بازی کرد که جنجال زیادی هم به همراه داشت چرا که او به شکلی عجیب و با حمایت از مورینیو به رئال پیوسته بود . او حالا در آکادمی اسپورتینگ لیسبون است . خسه مقابل پونفرادینا بازی کرد و خسوس و پاچکو نیز در بازی برگشت پونفرادا حضور داشتند .
در مقابل اوویدو هم شش بازیکن فرصت بازی داشتند : اوویدو ، ایوان ، ریوس ، فابینیو ، دنیس چریشف ، لوکاس و آلوارو لوپز .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo