ژابی ، خستگی ناپذیر
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رئال مادرید هر چه بچرخد و بچرخد ، باز هم ژابی هست . شماره 14 یک بازیکن فوق العاده مهم در تیم مورینیوست . ژابی در سه سالی که در رئال بوده به جز ایکر تنها بازیکنی بوده که در ترکیب جایگاهی ثابت داشته است چرا که رئال فقط یک ژابی دارد و بس .
رئال همچنان فاقد یک هافبک خلاق در میانه زمین به جز ژابی است و بازیکن تولوزایی تنها گزینه است . در حقیقت او تنها بازیکن بی جایگزین تیم در کنار ایکر است .
ژابی در همین اوایل فصل در 11 بازی و نزدیک به هزار دقیقه حضور داشته است . هشت تا با رئال و سه تا با تیم ملی اسپانیا . او پارسال را با 67 بازی به اتمام رساند و امسال روی دور همان رکورد است .
خوشبختانه ژابی آهنین است . حتی سرما هم نمی خورد . او از زمان پیوستنش به رئال در سال 2009 فقط 18 بازی را از دست داده که به خاطر محرومیت یا استراحت بوده است .
برنامه به ژابی اجازه استراحت نمی دهد . او پارسال 5000 دقیقه در رئال بازی کرد . فقط کاسیاس و کریتسیانو بیش از او در زمین بودند .
امسال هم دوباره صدرنشین لیست از نظر دقایق بازی اوست . او در هر هشت بازی حضور داشته است . پنج تا لالیگا ، دو تا سوپرکاپ و یکی چمپیونزلیگ . فقط کاسیاس با او برابر است .
اگر مصدومیت مشکلی برایش پدید نیاورد ، او همچنان مسیرش را ادامه می دهد . او از زمان پیوستن به رئال 13.386 دقیقه بازی کرده است . در این مدت کریستیانو 13.052 دقیقه در میادین بوده و کاسیاس 14.372 دقیقه .
رئال مادرید بدون ژابی را حتی نمی توان تصور کرد . بازیکن تولوزایی در این سه فصل فقط در هجده بازی حاضر نبوده که حاصلش سیزده برد ، دو تساوی و سه شکست بوده است . رئال بیشترین چوب را از نبودنش در بازی با لیون خورد که تیم پلگرینی از چمپیونزلیگ اوت شد .
در این مدت رئال بیشتر به دنبال زوج ژابی بوده تا ذخیره او . گزینه های متفاوتی آمده اند و رفته اند که آخرین آنها اسین بوده است .
خدیرا در این مخدت بیشترین حضور را در کنار ژابی داشته اما گرانرو ، کوئنت رائو ، شاهین ، اوزیل ، لاس و ... گزینه های دیگری بودند که تست شده اند .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo