به جا مانده از بازی با رایو : چراغ ها روشن شد
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

هواداران رایو پس از خرابکاری یکشنبه آرام شدند . آنها در وایکاس جوی آرام تر را درست کردند و ایکر و ژابی هم به نظر می رسید که سرحال تر از همیشه باشند .
حالا ، آره
پس از ناکامی ها مقابل ختافه و سویا ، رئال مادرید تصویری شبیه تر به قهرمان بزرگ 100 امتیازی و 121 گله نشان داد . البته رئال مادرید در وایکاس آن تیم پلی استیشنی نبود که تیم پاکو خمز را خورد کند اما حداقلش این بود که در برخی لحظات حریف را چنان محو می کرد و به او مشت می زد که فورمن در روز خوبش هم نمی توانست . صحنه گل اول مسهور کننده بود . پاس تماشایی مارسلوی مقدس به کریتسیانو ، ضربه دقیق ستاره پرتغالی برای دی ماریا و پاس گل ال فیدئو به بنزما به ما یادآوری کرد که وقتی تیم مورینوی شارژ شود ، شبیه یک عقرب سیاه با دمی بزرگ می شود و می تواند هر چیزی را ببلعد . رئال مادرید شجاعانه رفتار کرد ، مثل یک تیم . این تمام چیزی بود که برای بازی دوشنبه لازم بود . حالا رئال باید آماده چالش های پیش رو باشد . من دوشنبه ها را دوست دارم . امیدوارم که گروه بومتون رتز به خاطر تکرار ترانه شان توسط من ناراحت نشوند . پارسال هم رئال نتایج مثبتی در یکشنبه ظهر ها مقابل اوساسونا و سویا گرفت . رئالم ادرید ساعت نمی شناسد . فقط بردن و بردن را می شناسد .

امید
در یک شب خوب ، رئال مادرید یک جهش بزرگ در جدول لالیگا داشت . از رده شانزدهم به هفتم رسید . بارسا روز یکشنبه فاصله را به یازده رسانده بود و خیلی خوشحال به نظر می رسید . اما دیشب فاصله به تش برگردانده شد و حالا این خطر وجود دارد که پس از الکلاسیکوی شانزدهم مهر ، این فاصله فقط هفت باشد . مردم از خشم مسی بر سر ویا صحبت می کنند اما در سویی دیگر ، شوالیه ها با فیکس شدن راموس ، گلزنی مجدد کریم و خوشحالی کریتسیانو از 152مین گلش در رئال ، به آرامش برگشته اند .

رنگ طلسم
تردیدی نیست که مسائل بازاریابی در دوره مدرن از مسائل قابل توجه هستند اما تردیدی نیست که سبز آن رنگی نیست که قهرمان بخواهد در اول فصل برایش رنگ کند . شکست در اولین استفاده در پیزخوان و بحران رختکن و خاموشی وایکاس توسط یک خرابکار ناشناس ، اتفاقاتی عجیب بودند . مورینیو و افرادش دیروز یک تغییر هوشمندانه داشتند . به قول لوکو گاتی این رنگ " طلسم " شده است و حالا آرام ش برگشته است . رنگ پیراهن در خارج از خانه مثل سربازان نیروی دریایی هوشمند است با زیبایی شناسی ظریف و رئال با این پیراهن بدون مشکل برد . فصل گذشته پیراهن قرمز هیجان انگیز بود . کاستیا شنبه گوادلاخارا را با شور همان پیراهن شکست داد ...

بوربالان ، تاسف بار است
او همیشه یک جور داور بود ، یک مدل افتضاح . بوربالان نگذاشت که رئال مادرید بازی را با نتیجه 0-4 به اتمام برساند . گلهای بنزما و اوزیل کاملا سالم بودند و اجازه داد که لاس ، صورت په په را له کند . اگر رئال به خاطر تفاضل گل لالیگا را از دست بدهد ، تقصیر این داور است .
توماس رونکرو - سردبیر آس



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 4 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo