کی روش :" فلورنتینو استراتژی جدیدی را انتخاب کرده است "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

کارلوس کی روش ، یکی از بدترین مربیان تاریخ رئال که در حال کسب نتایجی فضاحت بار با تیم ملی ایران است ، به جای این که سرش توی لاک خودش باشد ، در کار دیگران فضولی می کند .
یکی از بهترین مربیان درجه سه فوتبال جهان گفت که فلورنتینو "استراتژی جدیدی " را در پیش گرفته و حالا " به توصیه مربی " هم گوش می دهد و به همین خاطر است که " در دو سال ، دو جام را برده است . "
کی روش که به خاطر رای ندادن به کریستیانو برای توپ طلا به وطن فروشی و خیانت به کشورش مشهور است ، به سایت فیفا گفت :" حالا سیاست مدیران این باشگاه بهتر شده و اختلافات از بین رفته است . خوشحالم که مدیر رئال استراتژی جدیدی را انتخاب کرده و به توصیه مربی هم گوش می دهد . بدین ترتیب آنها در دو سال اخیر دو جام را برده اند . "
این مربی موزامبیکی الاصل در مورد رقابت رئال و بارسا گفت :" این دو تیم در حال حاضر برترین ها هستند که بر مبنای دو سبک متفاوت شکل گرفته اند . بازیا بازیکنان بزرگی نظیر مسی ، اینیستا و ژآوی دارد که باعث شده در سالهای اخیر جامهایی را ببرند . "
وی افزود :" البته رئال مادرید وقتی که هویتش را پیدا کرد توانست از بارسلونا جلو بیافتد . بازیکنان فوق العاده ای نظیرم مسی و رونالدو در این دو باشگاه هستند که پادشاهان فوتبال هستند . متضاد هم هستند اما ورزش ما به هر دویشان نیاز دارد . به عنوان یک مربی نمی توانم هر دویشان را به یک اندازه دوست داشته باشم اما نمی شود گفت که از دیدن بازیشان لذت می برم . "
وی در مورد دوره فضاحت بارش در تیم ملی پرتغال گفت :" پیش از آن شکست ها بازیهای زیادی داشتیم . در 21 بازی در سالهای 2009 و 2010 فقط یکی را مقابل اسپانیا باختیم که قهرمان جهان شد . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo