حاشیه نگاری/ فدراسیون به رایو :" امروز بازی نکنید ، نتیجه 0-6 می شود "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

پس از اعلام به تعویق افتادن بازی رئال - رایو ، رایزنی ها برای تعیین ساعت جدید برای بازی شروع شد . لالیگا و فدراسیون فوتبال قرار گذاشتند که بازی را ساعت 21"30 برگزار کنند اما به خطار بازی دپور - سویا ، آن را 15 دقیقه عقب کشیدند .
رئال مادرید می خواست که بازی ساعت 18:30 باشد چرا که نمی خواست دیگر ریسک قطعی برق وجود داشته باشد اما پاکو خمز ، مربی رایو حاضر نبود در چنین ساعتی بازی کند چرا که می ترسید هواداران برای حمایت از تیمش نیایند . از سویی برگزاری بازی در روز سه شنبه هم به خاطر بازی رئال در روز چهارشنبه مقابل میوناریوس امکان پذیر نبود . این اتفاق عجیب ، حاشیه هایی هم به همراه داشت .

رایویی ها بیرون ماندند
هواداران رایو نتوانستند که وارد استادیوم وایکاس شوند . باشگاه رایو به علت قطعی برق تصمیم گرفت که با توجه به مسائل امنیتی آنها را به استادیوم راه ندهد . این در حالیست که دسته هواداران دوآتشه رئال وارد استادیوم شده بودند . آنها از یک ساعت و نیم زودتر به استادیوم آمده بودند تا تقابلی با هواداران رایو نداشته باشند و مشکل امنیتی پیش نیاید .

اگر امروز بازی نکنید ، نتیجه 0-6 اعلام می شود
لیگ فوتبال اسپانیا به رایو اعلام کرد که اگر حاضر نشوند که راهکاری سریع پیدا کنند و بازی را در روز دوشنبه برگزار نکنند ، بر اساس بند 139 در قوانین انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا ، اشتباهشان را یک " اشتباه بزرگ " قلمداد می کنند و علاوه بر 600 یورو جریمه ، بازی را با نتیجه 6 بر صفر به خاطر اهمال و غفلت می بازند .

مارتین پرسا به دنبال بخشش
مدیر رایو ، مارتین پرسا پس از اعلام تعویق بازی در میان مطبوعات و رسانه ها حاضر شد و از رئالم ادرید و هواداران هر دو تیم عذرخواهی کرد . " می خواهیم از هواداران عذرخواهی کنیم . استدعای بخشش هزار باره از رئال مادرید و کل اشخاصی که اذیت شدند را دارم . " او از این اتفاق کاملا ناراحت به نظر می رسید .

اتفاقات مشابه
آخرین بازی لالیگا که به علت مشکل برق قطع شده بود ، 14 سپتامبر 2002 در میان بتیس و رئال بود . آخرین اتفاق در وایکاس هم مربوط به 31 ژانویه 1990 در مقابل اوساسونا می شود . بازی دیروز یازدهمین بازی لالیگا بود که پیش از شروع به تعویق افتاد . اولی مربوط به 9 می 1973 در میان رئال و اتلتیک می شود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo