پدر اوزیل جای رضا فاضلی را گرفت
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
اوزیل تصمیم گرفت که مصطفی ، پدرش را به عنوان وکیلش انتخاب کند . بدین ترتیب پس از آن که رضا فاضلی ، وکیل ایرانی از او جدا شد ، حالا پدرش وکالتش را به عهده گرفته است .
پدر مسعود در مصاحبه با وبسایت آلمانی اکسپرس گفت :" پس از مذاکراتی که داشتیم به نتیجه رسیدیم که این بهترین تصمیم برای اوست . به عنوان یک پدر با یک ایجنت تفاوت خواهم داشت چرا که بهترین تصمیم را برای فرزندم می گیرم . وکیلان در تصمیماتشان منافع خودشان را هم دخیل می کنند . "
وی در مورد عملکرد مسعود گفت :" او عملکرد فوق العاده ای به عنوان یک فوتبالیست داشته است . تنها وظیفه من این است که دور و برش را آرام کنم تا بهترین تصمیم را بگیرد . من حالا هم وکیل هستم و هم پدر . این دو قضیه از هم جدا نیستند . من پدری هستم که نقش وکالت او را هم دارم . "
مصطفی افزود :" روابط خوبی با مسعود دارم . با هم در مورد هر چیزی صحبت می کنیم . به ندرت بحثی پیش می آید . روابط بسیار خوبی دارم . روابط حسی یک پدر نسبت به پسرش خیلی متفاوت است . انتقادات برای من ناراحت کننده تر از یک ایجنت خواهد بود . "
مصطفی در این باره که آیا مسعود می تواند بهترین بازیکن جهان شود ، گفت :" مشکل است که این را بگوییم . او 23 ساله است و دوران فوق العاده ای داشته است . بازی کردن در رئال و تیم ملی آلمان فوق العاده است و باید به آن افتخار کرد . او شخصیت فوق العاده اش را هم حفظ کرده است . مودب ، مهربان و محقر است . باید دید که چه در زندگیش پی می آید . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 3 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo