کریستیانو ، الگوی تعصب برای تیم
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مورینیو پس از بازی در والدبباس به انتقاد از بی تعصبی برخی بازیکنانش تیمش پرداخت و گفت :" برخی نمی خواهند که در باران ، سرما و یک بازی کوپا حاضر باشند . " او حتی رافا واران را به عنوان نماد فداکاری نام برد اما کریستیانو رونالدو را به عنوان فردی که همیشه واکنش درست نشان می دهد ، برایش مثال زدنی تر است . 
مربی پرتغالی کریستیانو را نماد حرفه ای گری و تعصب می داند و بارها شده که او را برای تیم مثال بزند . او بازیکنی است که انگیزه اش برای پیروزی را از دست نمی دهد و صرفنظر از این که چه حریفی مقابلش است ، می خواهد همیشه بازی کند .
رونالدو در ویگو همه چیزش را گذاشت . گلی را زد که رئال را برای صعود زنده نگه می داد . این پاداش تلاش او در دفاع و حمله بود . با وجود سرما و عدم حمایت هم تیمی ها ، او باز هم کارش را می کرد و خسته نمی شد .
آمار رئال تاثیر کریستیانو را تائید می کنند . او پنج شوت زده که همه چارچوب بودند . این در حالیست که کل تیم در این بازی 11 گل زد . یعنی بازیکن پرتغالی 50 درصد از شوت ها را به تنهایی زد و اگر سرجیو ، دروازه بان حریف خوش نمی درخشید ، ستاره پرتغالی می توانست بیش از این هم گل بزند .
او دو توپ ربایی و پنج ارسال به محوطه جریمه هم داشت . پس از قطع یکی از توپهای سلتا کارت زرد گرفت و با تمام وجود بازی کرد تا در نهایت روی پاس ژابی گلزنی کند .
کریستیانو پس از دربی دوباره دارد خودش می شود . در آن بازی یک گل از روی نقطه کاشته به ثمر رساند ، یک پاس گل داد و دو بار توپ را به تیرک زد . این بازی برای روحیه گرفتنش خیلی مهم بود . در زمین وایادولید گل نزد اما در حملات خیلی فشار آورد و در خدمت تیم بود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo