حمایت تیم و پاردزا از مورینیو در اعتراض به داوری
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

مورینیو پس از بازی در ویامارین از این که در اعتراضاتش به داوری تنهاست گلایه کرد . داور گل سالم بنزما را آفساید اعلام کرد و هند پنالتی حریف خ هم گرفته نشد . او از این که در اعتراضاتش دست تنهاست ابراز گلایه کرد . وی حتی در دوران والدانو هم این گلایه را مطرح کرده بود . 
همان روز و پس از بازی در سویا ، بازیکنان رئال حق را به مورینیو دادند . کاسیاس روراست تر از بقیه گفت :" او حق دارد و باید چیزهایی که دوست نداریم را بیان کنیم . "
دیروز نیز در وایادولید سیلی از اعتراضات بازیکنان رئال روانه پرز مونترو شد چرا که گل سالم سرجیو راموس را مردود اعلام کرده بود . در آن لحظه نتیجه 2-2 بود و امکان داشت که رئال مادرید این بازی را نبرد . راموس پس از بازی گفت :" وقتش شده که کمی هم اشتباهات داوری به نفع ما باشند . خسته شدیم بس که صدمه دیدیم . کوچکترین اشتباه می تواند لالیگا را غیرممکن کند و نمی خواهیم این به خاطر اشتباه داوران باشد ."
په په نیز گفت :" چیزهای بسیاری علیه ما هستند اما تا آخرین لحظه می جنگیم . توانستیم یک پیروزی خوب را کسب کنیم اما ممکن بود گل مردود شرایط را عوض کند . از طرفی به خاطر صحنه هایی که خطا نیست به ما کارت می دهند . "
میگل پاردزا ، مدیر ورزشی رئال هم به کانال پلاس گفت :" گل سرجیو راموس سالم بود . مهم بود که واکنش نشان دادیم . به مشکلات زیادی غلبع کردیم . مورینیو بیشترین تعهد را به باشگاه دارد و این را در طول دوران کارش به اثبات رسانده است . "
-&#-&#-&#-&#-&#-&#
مرجع خبري رئال مادريد : مسعود اوزیل امسال دو کاشته سه امتیازی زده تا نشان دهد که از این حیث قابل اعتماد است . او در رئال از 17 کاشته سه گل زده است .
امسال بازیکن آلمانی دو کاشته مهم زده است . یکی در چمپیونزلیگ به دورتموند و دیگری مقابل وایادولید . بازیکن سابق برمن در کنار کریستیانو توانسته که خود را به عنوان یکی از بهترین کاشته زن های لالیگا مطرح کند . کریستیانو از سال 2010 که اوزیل به لالیگا آمده ، 8 کاشته را گل کرده است .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo