مورینیو و حل معمای تاکتیکی مقابل وایادولید
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

این اولین بار نبود و آخرین هم نخواهد بود . خوزه مورینیو وقتی که تیمش پیش است ، معمولا دست به ریسک می زند تا هر طور شده نتیجه را برگرداند . حتی اگر شده دو مدافع را بیرون می کشد تا ناکامی روی ضربات آزاد حریف را به هر نحوی که شده ، جبران کند . 
او در ترکیب اصلی خود مقابل وایادولید از تجربیات اخیر خود درس گرفت و از زوج په په - راموس استفاده کرد . بدین ترتیب آربلوا به راست رفت و ناچو به چپ .
کار ناچو زیاد سخت نبود . باید منتظر می ماند تا ایبرت ، ستاره آلمانی حریف جلو بیاید اما ژابی نیز اجازه نفس کشیدن به این بازیکن را نمی داد .
دیگر تغییر در ترکیب مربوط به حضور کایخون به جای دی ماریا بود . جالب این که هر دویشان روی تعویض اول تاثیر داشتند و مورینیو برای پیروزی جایگاه جفتشان را عوض کرد .
ورود بازیکن آرژآنتینی باعث شد که کایخون به پست دفاع چپ برود . او چند باری در این پست بازی کرده بود اما کایخون نه تنها نترسید بلکه در کل نیمه دوم عملکرد خوب و مطمئنی داشت .
پس از آن که تاکتیک جواب نداد ، مودریچ به خط هافبک اضافه شد . بدین ترتیب راموس دفاع راست شد و ژابی دفاع وسط تا چپ پای کروات بتواند که به رونالدو ، اوزیل ، بنزما و دی ماریا توپ رسانی کند .
بالاخره کاشته استادانه اوزیل توانست که نتیجه را برگرداند تا دو دقیقه بعد ، مورینیو شرایط را عادی سازی کند . واران به دفاع راست رفت ، سرجیو دفاع وسط شد ، ژابی در خط هافبک در کنار مودریچ و خدیرا قرار گرفت و کریستیانو و اوزیل نیز به دفاع اضافه شدند .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo