وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/08/primera/1355001875_468180_1355001967_noticia_normal.jpgنیمی از گلهایی که رئال مادرید در این فصل خورده ، روی ضربات آزاد بوده است . با دو تایی که امشب از وایادولید از مانوچو خورد ، تیم مورینیو به رکورد دریافت 11 گل از 22 بازی از روی ضربات آزاد یعنی کاشته ها ، کرنر ها و پنالتی ها رسید . این روند ضعیف در تمامی تورنمنت ها وجود داشت . در لالیگا رئال شش گل از روی کاشته ها خورد ، در سوپرکاپ یکی مقابل بارسلونا ، در چمپیونزلیگ سه تا و در کوپا یکی .
اولین گلی که رئال از روی کاشته خورد توسط مسی در سوپرکاپ وارد دروازه کاسیاس شد . یوناس نفر بعد بود که در هفته اول لالیگا این کار را تکرار کرد . مقابل ختافه نیز روی حرکتی مشابه دروازه رئال باز شد . یکی از بدترین گلهایی که رئال روی کرنر خورد هم در پیزخوان توسط تروخوفسکی در آغاز بازی بود که سه امتیاز را از رئال گرفت .
آژاکس و سیتی در اروپا از روی ضربات آزاد دروازه رئال را باز کردند . مویساندر روی یک کرنر گلزنی کرد و کولاروف روی کاشته . هفته بعدش مسی روی یک کاشته دروازه کاسیاس را در نیوکمپ گشود و سپس لارا مقابل آلکویانو در کوپا برابر آدان این کار را تکرار کرد . آگوئرو از روی پنالتی دروازه رئال را گشود و پس از آن مانولچو دبل کرد . البته اوزیل نیز روی کاشته نگذاشت که رئال در پوسلا ببازد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 19 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo