به جا مانده از بازی با آژاکس : مورینیو و پنج ستاره
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رئال در یک بازی آسان توانست که آژاکسی که با تمام قوایش به اسپانیا آمده بود را مغلوب سازد .
قدرت آکادمی
57.425 هوادار شجاع برای بازی سرد و تشریفاتی که صعود رئال مسجل شده بود ، برای دیدن هلندی ها به برنابئو آمدند . آنها خوشحال شدند که مورینیو تصمیم گرفت که پنج بازیکن متعصب آکادمی را در ترکیب قرار دهد . دیدن موراتا ، ناچو ، خوزه رودریگز ، آدان و کایخون در کنار هم تماشایی بود . این پنج بچه می دانند که موفق شدن در قدرتمندترین باشگاه جهان چقدر مشکل است . اما این پنج بچه هرگز از دفاع از پیراهن رئال خسته نمی شوند و سعی می کنند که آن چه در والدبباس یاد گرفتند را به خوبی به معرض نمایش بگذارند . مورینیو چند هفته پیش وقتی که انگشت اتهامش را به سمت آکادمی تاریخی رئال گرفت مرا ناراحت کرد اما تصمیماتی نظیر شب گذشته است که می تواند مربی پرتغالی را به هواداران نزدیک کند . در حقیقت هر حضور ناچو ، موراتا یا خوزه رودریگز جوان دلپذیر ترین اتفاق ممکن است . در آکادمی برنابئو عطشی خاص وجود دارد . همیشه دیدن این بچه ها را در خانه دوست داشتم چرا که با فرهنگ باشگاه شکل گرفته اند . این یکبعد از ظهر عالی بود . در ابتدا به خاطر آکادمی و سپس به خاطر درخشش کریستیانو و کاکا ، دو برنده اسبق توپ طلا که به آژاکس گل زدند ، تیمی که دیگر رنگ و بویی از آن تیم سنتی قدرتمند ندارد . در هر صورت این چهار گل در یک شب خوب چمپیونزلیگی را می توان با تیتر آس خلاصه کرد :" کریستیانو ها و کایخون ها . "

کاپیتان کاکا
اگر جنجال کوچک در مورد این بازوبند بگذریم (مورینیو به سن و قدمت بازیکنان احترام گذاشت و بازوبند هم باید به په په می رسید) به رسیدن بازوبند کاپیتانی به کاکا می رسیم . این حس بدی نداشت و بازیکن برزیلی هم با گل پای چپی که یادآور روزهای اوجش در میلان بود ، از این جایزه قدردانی کرد . اما حالا برای ما فقط گوشه هایی از استعداد این بازیکن گرانقیمت باقی مانده است ، مقل ادکلن پاریسی که دیگر آن بوی قدیم را ندارد . اما حداقلش این استکه این گل ، لس آنجلس گالکسی را تهییج می کند تا او را در ژانویه به خدمت بگیرد و آخرین استعدادهای باقیمانده در این بازیکن کهکشانی را به خود تزریق کند .

سال کریستیانو
برای کسانی که به توپ طلای کریستیانو شک دارند ، باید یاد آوری کرد که گلش به آژاکس ، گل شماره 61 او در سال 2012 است . رونالدو هرگز در تاریخ فوتبالش در یک سال این همه گل نزده بود . او توانست که بهترین لالیگای تاریخ و سوپرکاپ را ببرد ، آن هم در مقابل تیمی که به ادعای برخی بهترین تیم دنیاست . کریستیانو امسال در چمپیونزلیگ 13 گل زده ، به اندازه مسی ... این بازیکن در مجموع 45 گل در جام باشگاه های اروپا زده که دل پیرو را پشت سر گذاشت و فقط یک گل تا اوزه بیو ، پلنگ سیاه فاصله دارد . امروز این مرد ویرانگر ، جایزه ملی ورزش را در ال پاردو دریافت می کند . در روز 7 ژانویه ای کاش حق در نظر گرفته شود ...

اروپا تحت کنترل
مادریدیسموها دوباره لبخند زدند . مورینیو هر دو چمپیونزلیگی که در گروه هایش دوم شده را برده و حالا رویای 9+1 محتمل است .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo