به جا مانده از بازی با اتلتیکو : همسایگان دوست داشتنی من
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رئال مادرید توانست که طلسم شکست نخوردن در دربی مادرید را به 14 سال برساند و باز هم حریف دیرینه را شکست دهد .
پند
هر بار که دربی ها میان اتلتیکو و رئال را می بینم ، به یک حقیقت که در ذهنم شکل گرفته مطمئن تر می شوم : اگر رئال قرار بود که هر هفته با تیم همشهری سفید و قرمز پوش بازی کند ، مطمئنا همه تورنمنت ها را ویران می کرد . رئال در برابر اتلتیکو کاملا راحت بود و اصلا برایش اهمیتی نداشت که بارسا در جدول این قدر جلو افتاده است . بازی با 14 امتیاز اختلاف شروع شد اما رئالی ها در زمان سوت آغاز اصلا چنین حسی نداشتند . مورینیو می خواست که در چمن سبز ، به این هواداران فوق العاده که برنابئو را تبدیل به یک تندباد امید کرده بودند ، امید بدهد . در ابتدا این ضلع جنوبی بود که کری خوانی را شروع کرد :" هزار بازی ، هزار برد . " اتلتیکو سیمئونه با تلفیقی از استرس و شجاعت کارش را شروع کرد اما در نهایت درست مثل تبلیغات روی پیراهنش بازی کرد . اتلتیکو شبیه آذربایجان شده بود . آنها از 24 دربی اخیر 18 تا را باخته اند و شش تا مساوی شده است . ارتش سفید در این بازیها 52 گل زده و فقط پنج گل خورده است . یک فاصله ارزشمند که بی تردید استرس روانی آن بیش از هر چیزی است . این را باید به حرکات ناپسند برخی بازیکنان نظیر دیگو کاستا (از دقیقه 1 قاطی داشت) یا گودین اضافه کرد که تصویر خوبی که از اتلتیکو در ذهن مخاطبان به جای گذاشته بود را هم از بین بردند . مطمئنا در نیوکمپ ، دو هفته دیگر خواهیم دید که اتلتیکو به شایستگی سوار قطار رقابت بر لالیگا شده است . درود بر همشهری ها !

دربی کریستیانو
او دیر به اتوبوس اردوی تیم برای دربی رسید اما نا امید نشد . کریستیانو برای گلزنی این بازی را انتخاب کرده بود . با قدرت و توانایی هایش توانست که یک شوت فوق سنگین روانه دروازه حریف کند تا باز هم با توانایی های بی بدیلش اثبات کند که این پسر شایسته محله فونچال ، باید و باید توپ طلای 2012 را بگیرد . امسال او چکش ثور ، بختک جان دروازه بان ها ، آرزوی مرگ حریفان در راه بهترین لالیگای تاریخ بود . هشت ماه پیش بود که در کالدرون ، کورتوا را با یک گل از روی ضربه کاشته گیج کرد . اما این بار هم جوان بلژیکی شانس نداشت . فاصله مناسب بود تا کریستیانو یک شوت چرخشی ، بی نظیر و نیرومند همچون خودش را روانه دروازه حریف کند . برنابئو اسطوره و قهرمانش را در آغوش گرفت . فقط تیرک ها می توانستند اجازه دهند که این " نابودگر " نتواند که هت تریکش را تکمیل کند و با خنتو برابری کند (کریستیانو فقط یک گل تا اسطوره کانتابریایی که شش بار قهرمان اروپا شد ، فاصله دارد) . کریستیانو همچنان باید در سالهای آتی پرچمدار این تیم بماند . این که باشگاه نیمار را می خواهد باعث می شود که فکر کنی که کارت عضویت خود را باید باطل کنی . این مثل مقایسه رافائل نادال و تسونگاست ...

حرکت مورینیو
کاری که مورینیو مقابل 98 عکاس در ساعت 23:50 انجام داد غیر ضروری بود اما به جایش باید از حرکت زیبایش در مقابل توهین هواداران دو آتشه به همکارش تشکر کرد . از مورینیو تصویری ساخته شده که کمتر کسی باورش می شود که چنین حرکات زیبایی هم از او سر بزند . از نظر مربیگری او همچنان در دنیا بهترین است . اگر او به کارش بدون جنجال ادامه دهد ، می تواند تا سال 2020 این جا بماند و جام ها را ببرد .

خوشحالی ماردیدیسموها
هواداران با خوشحالی و رضایت به خانه ها رفتند . افتخار شهر در این بازی بود و فاصله 11 امتیازی تا ماه می حل می شود . خوزه رودریگز هم اولین بازی لالیگایی خود را داشت که مرا یاد رائول انداخت . او هم 17 ساله بود و اولین گل لالیگایی خود را به همین رقیب زد . آینده از آن ماست رفقا .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 12 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo