خیانت بزرگ
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

از کجا شروع کنم و چه بنویسم؟ قلمی که در دستم است نمیدانم جوهرش کفاف این خیانات بزرگی که به رئال مادرید شده است را میدهد یا خیر اما مینویسم و توکل را چاشنی انگیزه ام میکنم.

آری این خیانت به دستان مورینیو صورت میگیرد. مورینیویی که طلسم هایی را در رئال شکسته است و ناشدنی هایی را شدنی کرده است و رکوردهایی ثبت کرده که در تاریخ جاودانه میماند اما در عوض خیانت بزرگی در حق نسل رئال انجام میدهد و این خیانت چیزی نیست نسل فروشی.
آری نسل فروشی، آقای خاص چرا باید جوانهایی که داریم و همه در موردشان از بار فنی آنها میگویند را بفروشی؟ چرا این خیانت را در نسل رئال میکنی؟
چرا اجازه نمیدهی نسل آینده تیم ملی اسپانیا کمربندش در رئال باشد؟ چرا؟
مورینیو مثلا با فروش کارواخال با قیمت 5 تا چه عایدت شد؟ مگر تو بازیهای درخشان وی را ندیدی؟ چرا نسبت به آکادمی و جوانان بی اعتنایی ؟ چرا نمیخواهی کمی به آینده تیمت فکر کنی؟چرا ستاره های بازنشسته را میخواهی به تیم بیاوری؟ هدفت از این کارها چیست؟
این اعمال آقای خاص است که موجب میشود در هر تیمی مربی گری میکند و از آن میرد آن تیم تا دو سه سال بشدت افت کرده و قدم در ره نابودی مینهد.
تیم های چلسی و اینتر را به خاطر بیاورید که پس از رفتن وی چه به سرشان آمد.اینها دلیلش فقط خیانت بزرگ مورینیو به نسل جوان تیم هاست.به همین دلیل است که از وی انتقاد به عمل می آید به آکادمی ها توجهی نمیکند.خسه که همگی میگویند جا پای رونالدو خواهد گذاشت ازش خبری نیست و به خاطره ها پیوسته است و کارواخال که امید آینده دفاع راست تسم ملی اسپانیاست و تا جایی که لو میخواهد وی را آلمانی کند و همچنی خوسلو که در هوفنهایم گلهی متعددی میزند را با قیمت نازل فروخت حالا خودمان مشکل مهاجم داریم.
آری اینها همه خیانت است و وقتی بیدار میشویم و میبینیم که مورینیو رفته است و همه چیز را قربانی شرایط فعلی باشگاهش کرده تا فقط نتیجه بگیرد و آینده برایش هیچ مهم نیست.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 11 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo