شانس بالای رفتن مورینیو در پایان فصل از نظر هواداران
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/29/primera/1354149751_666727_1354149808_noticia_normal.jpgمرجع خبري رئال مادريد : پس از بازی با آلکویانو در برنابئو که تفاوت آرا در نیمه دوم بازی در مورد مورینیو به خوبی مشخص بود و این مربی توسط عده ای تشویق و توسط عده ای دیگر هو می شد . حالا دو سایت آس و مارکا ، در مورد این که کاربرانشان چه نظری در مورد آینده مورینیو دارند ، نظرسنجی انجام دادند . 
در نظرسنجی آس از 55 هزار شرکت کننده ، 68 درصد پیش بینی می کنند که وی در پایان فصل برود و 32 درصد به ماندنش شانس می دهند . این در حالیست که خود مورینیو هم دوشنبه گذشته گفته بود :" بهتر است که باشگاه در پایان فصل از من و کارم راضی نباشد . در پایان فصل شرایط را بررسی می کنیم و می بینیم که شرایط به چه شکل است . "
با این که ضلع جنوبی به حمایت قاطع از مورینیو پرداخت اما بقیه افراد از سکوهای دیگر مربی پرتغالی را هو کردند . کارانکا پس از بازی گفت :" هواداران حق دارند نظرشان را ابراز کنند اما بخش زیادی از هواداران مربی را می خواهند و این مهم است . دوست داشتیم که همه ما را تشویق کنند اما در فوتبال همیشه همین بوده و نظرات مختلفی وجود داشته است . شنبه در دربی می بریم و شرایط به وضعیت عادی بر می گردد . "
اما خاطرات مورینیو در دربی هم به نفع اوست . مربی پرتغالی از شش بازی در مقابل اتلتیکو شش پیروزی کسب کرده است . او در برنابئو پیروزیهای 2-0 ، 4-1 و 3-1 را کسب کرده است .
در نظرسنجی مارکا نیز بیش از 20 هزار کاربر شرکت کردند که 42.6 درصد خواستار رفتن مورینیو از رئال در پایان فصل شدند و پیش بینی کردند که به لیگ انگلیس بر می گردد . 31.1 درصد از مربی پرتغالی حمایت کردند و خواستار ماندنش برای فصل بعد شدند . 13.9 درصد پیش بینی کردند که مورینیو تا پیش از پایان فصل اخراج می شود و 10.9 درصد هم احتمال دادند که این مربی فصل بعد در پی اس جی باشد . تنها 1.3 درصد احتمال دادند که مورینیو سال بعد تیم نداشته باشد و استراحت کند .


لعنت به شایعات امسال شایعه بیچارمون کرد بسه دیگه >:)


تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 10 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo