مرسه :" رئال از هر چیزی بالاتر است "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

مرجع خبري رئال مادريد : خوزه مرسه در بخش دوم مصاحبه اش با مارکا در مورد مسائل مختلف رئال صحبت کرد . او به خوبی شرایط باشگاه را تحت نظر دارد . 
او در مورد مورینیو گفت :" می گویند مربی بسیار خوبی است که در جاهای دیگر هم چیزهایی برده است . ببینیم این جا هم چمپیونزلیگ را می برد . امیدوارم که در این جا هم بتواند موفق شود و همه را راضی کند .
وی ادامه می دهد :" مربیان به تاکتیک ها اهمیت می دهند . زمانی بود که فقط زیبا بازی کردن مهم بود .من قدیم تر ها فوتبال را بیشتر دوست داشتم . "
مرسه ادامه داد :" رئال مادرید از هر چیزی بالاتر است . بزرگترین باشگاه است . همیشه بالاتر از هر چیز بوده است . این باشگاه روز به روز می خواهد بزرگ تر شود . رئال مادرید همیشه یک نماد جهانی بوده است . "
او با یادآوری رئال مادرید قدیم می گوید :" خیلی چیزها عوض شده اند . یادم است که زمانی رئال دو ستاره داشت و بقیه از آکادمی بودند . اما شرایط حالا عوض شده است . رئال همیشه رئال است و بی تردید آکادمیش هم باقی خواهند ماند . "
مرسه در مورد سبک مورد علاقه اش در رئال می گوید :"بازی هیجانی با ضد حملات سریع را دوست دارم . . " و در مورد شانس های رونالدو برای توپ طلا می گوید :" لیاقتش را دارد . اما مشکل این است که مسی هم هست . هر دو به اندازه دیگری شانس دارند . البته دوست دارم این جایزه به ایکر یا راموس هم برسد . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo