بتیس 1-0 رئال مادرید / سلام به پایان لالیگا
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
شکست در ویامارین شاید پایانی باشد بر آمال و آرزوهای مادریدیسموها برای قهرمانی در لالیگا در دومین سال پیاپی .
در شبی که رئال مادرید با عملکرد فوق العاده ضعیف دی ماریا یک نیمه اول وحشتناک داشت ، در نیمه دوم نیز نتوانست که با وجود این که سراسر هجومی شده بود ، حرفی برای گفتن در مقابل تیم په په مل داشته باشد و با یک شکست ، شانس قهرمانی در لالیگا را به حداقل برساند چرا که در صورتی که در بازی 24 ساعت بعد ، بارسا بر لوانته غلبه کند فاصله با صدر جدول به 11 خواهد رسید .
رئال مادرید نشانی از تیمی که 121 گل لالیگایی زد و 100 امتیاز از آن خود کرد ندارد . نبود مارسلو باعث شده که بار هجومی تیم روی دوش دی ماریا بیافتد و این بازیکن آرژانتینی با اعتماد به نفس زیاده از حدش به شدت ضعیف عمل می کند تا با تکروی های بی مورد و اشتباهات زیاده از حدش ، به خودش و تیم لطمه بزند .
در همان اوایل بازی ، خدیرا پاس عالی رونالدو را پشت محوطه جریمه بتیس دریافت کرد و به بدترین شکل توپ را به هوا زد تا بهترین موقعیت رئال در نیمه اول از دست برود . در دقیقه 16 این دی ماریا بود که به جای این که توپ را به یار خودی بدهد ، با دفع ناقص آن را به پشت محوطه جریمه رئال فرستاد تا به بنیات برسد و این بازیکن به راحتی خدیرا را جا گذاشت و توپ را به کنج دروازه رئال زد .
پس از این گل هم رئال مادرید در 30 دقیقه ای که تا پایان نیمه دوم مانده بود ، یک تیم بسیار بی حال و کسل نشان می داد که انگار بازیکنان منتظر بودند که هر چه زودتر بازی تمام شود و روانه خانه هایشان شوند . دی ماریا یک موقعیت دیگر را روی حرکت خوب اوزیل از دست داد و گل بنزما نیز به درستی آفساید اعلام شد .
شاید در نیمه دوم کمتر کسی فکر می کرد که مورینیو ، مقصر اصلی شکست در نیمه اول یعنی دی ماریا را در زمین نگه دارد و خدیرا و به خصوص اوزیل که عملکرد بدی هم نداشت را تعویض کند . بازیکن آرژانتینی به هر حال در زمین ماند تا به نوعی مربی پرتغالی از عملکرد غیر قابل دفاع او ، حمایت کرده باشد . البته شاید نباید مورینیو را بی تقصیر دانست چرا که بی تردید کایخون را هم نمی توان بازیکنی به شمار آورد که سرنوشت بازیها را عوض کند .
رئال به واسطه حرکات کاکا در نیمه دوم راه افتاده بود . دروازه بان بتیس دو واکنش خوب روی ضربات اوزیل و رونالدو داشت اما پس از آن تیم سبز و سفید پوش ، به خوبی دفاع چند لایه را تنظیم کرد تا رئال مادرید عملا هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد .
شاید در 30 دقیقه پایانی نیمه دوم حتی بتوان موقعیت های بتیس را بیشتر هم دانست چرا که تهاجمی شدن رئال و حضور مودریچ باعث شده بود که آنها به ضد حملات روی بیاورند و شاید اگر هر تیم دیگری بود که مهاجمان با تجربه تری داشت ، شکست رئال می توانست سنگین تر هم بشود .
به هر صورت آمار رئال در این فصل در خارج خانه فضاحت بار به نظر می رسد . پنج باخت و دو تساوی در حالی که هنوز نیمی از فصل هم طی نشده ، نشان از افت محسوس تیمی دارد که سال گذشته رکورد کسب امتیازات در لالیگا در خارج خانه را شکسته بود . نبود مارسلو ، هیگوائین و اسین بی تردید تاثیر گذار است اما در مقابل تیمی نظیر بتیس ، باخت به معنی وداعی تلخ با لالیگاست .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo