آندره آ مانچینی :" پدرم بیش از مورینیو فوتبال می فهمد "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://s3.picofile.com/file/7560136769/andrea.jpgآندره آ ، پسر روبرتو مانچینی در پوسلا راه موفقیت را جستجو می کند . مانچینی 20 ساله ، چند ماه پیش به وایادولید آمد تا صورتی پوش شود اما این هافبک به خاطر کاغذبازی های اداری در مورد انتقالش هنوز نتوانسته که بازی کند .
پسر مربی سیتی از این که بازی نمی کند کلافه شده اما نا امید نیست :" به این جا آمدم چرا که می گفتم از بازیکنان جوان در تیم اصلی استفاده می شود . باید دید که بالاخره هفته بعد می توانم در وایادولید بازی کنم یا نه . " او اکنون در تیم پایه های وایادولید است و زیر نظر یوکیچ تمرین می کند .
آندره ا تا سال گذشته با سیتی قرارداد داشت اما به طور قرضی به فانو ، تیم دسته دومی ایتالیایی بازی می کرد . او می گوید :" مشکل بود که پدرم مربی تیم بزرگسالان این طور بود . " وی در توصیف خودش می گوید :" تکنیکی هستم و همیشه به دنبال توپ هستم . در پست بازیساز می کنم . در میان هم پست هایم ، اسکار را دوست دارم . "
آندره ا به تمجید از پدرش پرداخت که این روزها پس از عملکرد ضعیف در سیتی در اروپا زیر تیع انتقادات است :" انتقادات را نمی فهمم . او با سیتی قهرمان لیگ انگلیس شد ، اتفاقی که 44 سال بود که رخ نداده بود . نمی دانم که باید چه کار می کرد . "
وی در مورد مقایسه مورینیو و مانچینی گفت:" پدرم سالها بازیکن بود و این مشخص است . او تجربه زیادی دارد و بیش از مورینیو فوتبال می فهمد . مورینیو یک روانشناس است که انگیزه می دهد و تفکر بازیکنان را کنترل می کند . مربی ایده آل باید تلفیقی از هر دو باشد . "
آندره آ شیفته وایادولید شده و اعتقاد دارد که اسپانیا " خیلی شبیه " به ایتالیاست . و در ادامه می گوید :"پدرم در انگلیس و ایتالیا قهرمان لیگ شده است . وقتی قراردادش با سیتی در سال 2017 تمام شود می خواهد به اسپانیا بیاید و در این جا موفق شود . "
او در مورد شرایط سیتی در چمپیونزلیگ می گوید :" آنها در برنابئو هر کاری می توانستند کردند اما در لحظه آخر بدشانسی آوردند . چهارشنبه هر دو تیم می خواهند برنده شوند و بازی جذابی خواهد بود . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 30 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo