بنزما :"بهترین بازیم در راه است "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/19/primera/1353281108_473632_1353281208_noticia_normal.jpgکریم بنزما می داند که می تواند بهتر از این ها باشد . او شنبه گذشته مقابل اتلتیک بازی درخشانی داشت و یک گل زیبا هم زد تا در این فصل شش گله شود و یک پاس گل داد . بازیکن فرانسوی در مورد این بازی گفت :" مهمترین نکته این است که رئال مادرید همان تیم بزرگ فصل گذشته شد . "
وی افزود :" فوق العاده کار کردیم ، به خصوص در حرکاتمان درون زمین . " و در این باره که آیا این بهترین بازیش در اسپانیا بوده یا خیر هم گفت :" نمی توانم بگویم که کامل ترین بازی بوده چرا که بازیهای تاثیر گذار دیگری هم داشتم . اما مهم بود که پس از مصدومیتم از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشم . پس از 15 روز می خواستم که از بازی کردن لذت ببرم . "
کریم سابقه گلزنی در بازی کوپا در مرحله یک چهارم به بارسلونا در نیوکمپ را دارد . او پس از ورود به زمین از اشتباه پویول استفاده کرد و گل زد هر چند که آن گل تاثیری در اوت شدن نداشت . یا در برنابئو در مرحله حذفی چمپیونزلیگ 2011 مقابل لیون دبل کرد . بازیکن فرانسوی اما می گوید :" بهترین بازیم در راه است . "
شاید در بازی چمپیونزلیگ در روز چهارشنبه مقابل سیتی بتواند بدرخشد . بنزما گفت :" شنبه پس از بازی با اتلتیک که داشتم دوش می گرفتم به سیتی فکر می کردم . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 29 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo