پیکه :" بدون آکادمی نمی توانستیم با رئال رقابت کنیم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/14/primera/1352892239_027227_1352892499_noticia_normal.jpgجرارد پیکه ، مدافع بارسلونا در مصاحبه با ال موندو دپورتیوو و راک 1 در مورد اهمیت آکادمی رئال صحبت کرد و گفت که بدون آکادمی نمی توانستند با رئال صحبت کنند . وی در مورد توپ طلا و کریستیانو رونالدو نیز صحبت کرد .
پیکه در مورد بحث آکادمی گفت :" خوش شانس هستیم که آکادمی را داریم . رقابت بارسا با رئال همیشه مشکل بوده است اما در سالهای اخیر چه اتفاقی افتاده است ؟ این که بازیکنان زیادی از بارسا با قیمت رایگان از آکادمی به تیم اصلی آمده اند . اگر این اتفاق نمی افتاد نمی توانستیم برای هر جامی با آنها رقابت کنیم . این گونه بود که توانستیم از نظر قوای اقتصادی با رئال رقابت کنیم . "
وی در مورد آینده اش پس از فوتبال گفت :" دوست دارم مدیر شوم . ترجیح می دهم مسائل را از طور ببینم . " و سپس در مورد رقابت مسی و رونالدو صحبت کرد :"مسی یک فضایی است و کریستیانو یکی از بهترین انسان ها . مسی بهترین است و ما سعی می کنیم کاری کنیم که بهترین بازیش را انجام دهم ."
پیکه در مورد بحث توپ طلا گفت :" به خودم رای نمی دهم چرا که بهترین نبودم . اما شیفته لئو هستم . از 14 سالگی قاپم را دزدید . "
وی در مورد آرنجی که داوید ناوارو به رونالدو زد هم گفت :" نمی دانم دقیق چه شده است . اگر یک اتفاق یک یا دو بار از یک بازیکن سر بزند عادی است اما وقتی بارها تکرار شود چه می توان گفت . مشکلی با لوانته ندارم و در این مورد نمی توانم نظر بدهم اما به نظرم برخی افراد هستند که خشونت بار برخورد می کنند و باید اقدامی صورت گیرد . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 25 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo