وقتی برنده بهترین لالیگای تاریخ ، بهترین مربی سال نمی شود!
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Nov_13/mou_ordena.jpgسازمان لیگ اسپانیا نام بهترین بازیکنان و مربیان در فصل 12-2011 را اعلام کرد . کاسیاس ، راموس و ژابی از رئال انتخاب شدند که در عین شگفتی مورینیو و رونالدو در جمع برندگان نبودند .
هر منطق ، برهان و دلیلی حق را به مورینیو می داد و حتی بارسایی ها به سختی می توانند باور کنند که این جایزه به گواردیولایی رسید که در تابستان از خفت شکست خانگی به مورینیو از تیمش فرار کرد . مورینیو در حالی این جایزه را نمی برد که تیمش بهترین لالیگای تاریخ را با 100 امتیاز و 121 گل برد . سوال این جاست که اگر مربی تیمی که بهترین لالیگای تاریخ را نبرده به این جایزه نرسد ، چه کسی باید برسد؟!
معیارهای این انتخاب هر چه باشند ، عقلانیت را نمی توان در ان مشاهده کرد . آنها ترجیح می دهند گواردیولایی را انتخاب کنند که جام را تقدیم رئال کرد . اگر معیار شایسته سالاری است ، فقط و فقط به مورینیو باید به این جایزه می رسید و بعد از او هم خوان ایگناسیو مارتینز ، مربی لوانته که یک فصل رویایی را برای لوانته رقم زد ، نه گواردیولایی که با 9 امتیاز فاصله ، رده دومی لالیگا را بدست آورد .
به هر صورت اینها واقعیاتی هستند که تنها کسی می تواند آنها را رد کند که هیچ چیز از فوتبال سر در نیاورد . اهمیتی هم ندارد . مهم این است که همه به واقعیت واقف هستند و فقط سازمان لیگ اسپانیا نمی تواند آن را ببیند .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 25 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo