"دشمنی عجیب در سیوتات "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Nov_12/cristiano_gol_levante.jpgرئال مادرید در سیوتات والنسیا یک جو عجیب را تجربه کرد . از دقیقه اول که داوید ناوارو ، رونالدو را زد تا پس از بازی که بایستروس به جان په په افتاد ، رئالی ها یک جو دشمنی آمیز را تجربه کردند . لوانته در این بازی هر چه که دلش می خواست انجام داد اما به آن چه که می خواست ، یعنی سه امتیاز نرسید .
لوانته می خواست به هر قیمتی یکشنبه ، اتفاق پارسال را تکرار کند . آنها در آن بازی هم با جو روانی برنده شدند و خدیرا را عصبی کردند تا بازیکن آلمانی اخراج شود . این باعث شد که رئال 10 نفره شود و آنها با نتیجه 1-0 برنده شوند . بایستروس ، ناوارو و یارانش هم می خواستند اعصاب رئالی ها را به هم بریزند و از ابتدای بازی با زدن رونالدو و کایخون سخت در تلاش بودند تا به این خواسته برسند . داور هم به آنها آزادی عمل کامل داده بود تا هر کاری می خواستند در طول بازی انجام دهند و بامزه این جاست که لوانته ای ها اعتراض هم دارند .
رئال این بار اما وارد بازی نشد . کریستیانوی یک چشم ، به سان دزدان دریایی کم نیاورد و یک چشمی هم گلش را زد و حتی با حریف درگیر هم نشد . لوانته فکر می کرد که با این روش به هدفش می رسد اما موراتا با یک گل شیرین ، دل رئالی ها را شاد کرد . رئال در سیوتات والنسیا از یک شرایط عجیب سربلند بیرون آمد . از طرفی این بازی پایانی بر بحث های آکادمی بود و رختکن متحد تر از همیشه شد تا این پیروزی را جشن بگیرد .
بایستروس نمی توانست این را بپذیرد و ابتدا ژابی را در مقابل دوربین زد و سپس در تونل به جان په په افتاد . آنها با وجود همه کاری که کردند هیچ نتیجه ای نگرفتند . به هر صورت مهم سه امتیاز بود که به رئال رسید .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo