راموس :" اختلافاتم با مورینیو حل شده است "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/14/primera/1352849265_788404_1352849393_noticia_normal.jpgسرجیو راموس در مصاحبه با کادنا سر اعلام کرد که مشکلی با مورینیو ندارد و در مورد اتفاقات تونل سیوداد والنسیا هم صحبت کرد .
وی در ابتدا در مورد پوشیدن پیراهن اوزیل زیر پیراهنش در یکی از بازیها صحبت کرد :" در موردش صحبت کردم . او یک دوست متفاوت برای من درون تیم است و می خواستم به او روحیه بدهم . هدفم از پوشیدن آن پیراهن تقابل با مربی نبود . اوزیل یک شخصیت فوق العاده است و انگلیسی با هم حریف می زدیم . من به او کمک کردم تا با این شهر خو بگیرد چرا که خجالتی بود . "
مورینیو :" اختلافاتی وجود داشت اما حالا همه چیز حل شده است . روابطم با او خوب است . "
کتک کاری در سیوداد والنسیا :"در مقابل رئال همه عوض می شوند چرا که به دنبال پیروزی هستند . برای همین اتفاقاتی که افتاد قابل درک است . به هر صورت حالا همه چیز گذشته است . ما سعی می کنیم که آرامش داشته باشیم . "
انتقاد از بایستروس :" با او روابط خوبی داشته ام و قبل از بازی هم صحبت کردیم . به من برای موفقیت های رئال و تیم ملی اسپانیا تبریک گفت اما نمی دانم که در تونل چه پیش آمد . دوست ندارم در موردش صحبت کنم . او وارد اتاقی شد که کریستیانو و په په آن جا بودند اما په په به او حمله نکرد و کتک کاری نشد . فقط حرف زدند و همدیگر را حل دادند . ما به موقع رسیدیم و آن ها را جدا کردیم . برای من همه چیز گذشته است و برای بایستروس آرزوی موفقیت می کنم . "
تیم ملی :" از نظر حرفه ای و شخصی آماده این سفر ها هستم . به 98مین بازی ملی خود می رسم و خوشحال خواهم بود . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo