مورینیو ، همیشه عصبی مقابل دوربین
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
این یک واکنش ساده است . نه می توان به ان منفی نگاه کرد و نه مثبت . مرد پرتغالی همیشه درون زمین جدی ، سرد و تند و تیز ظاهر می شود . او حس واقعی خود را بیرون نمی دهد و واکنشی نشان نمی دهد که خبرنگاران نیازش دارند . 
مورینیو سعی می کند خودش همه چیز را کنترل کند . یکی از این چیزها ، آکادمی است . او سعی می کند که همه چیز را کنترل کند و خودش بازی را راه بیاندازد . او حالا دیگر تصمیم گرفته که در کنفرانس مطبوعاتی در مورد آکادمی صحبت نکند و بحث ها را به سمت دیگری منحرف کند .
او همان موقع که دوست داشت ، قید آرامش را زده ود و بحث ها را در مورد آکادمی راه می انداخت . او سعی می کند که به عنوان یک سخنگو درون زمین حرفش را بزند .
شاید به قول خودش دوست داشته باشد بیشتر در مورد فوتبال صحبت کند یا هر چیز دیگری ، اما همیشه صحبتهایش سمت و سوی دیگری پیدا می کنند . گاهی در مورد آکادمی صحبت می کند و ... گاهی نظیر بازی با بورسیا دورتموند کمی در مورد داور ، کمی در مورد سردی هواداران در برنابئو ، کمی در مورد قرعه تیمهای دیگر که با تیمهای لیگ اروپا همرگوه شده اند . همچنین خودش را در مورد مسئله موراتا سرزنش می کند .
مطمئنا برخی چیزا در قراردادش نیست ، مثلا حق دارد که در مراسم ساخت اقامتگاه برای چبه های آکادمی حضور پیدا نکند اما یزهایی هست که برایش خیلی مهم هستند .
مورینیو بهترین مدیر برای هر رختکنی است اما وقتی در مقابل دوربین ها حاضر می شود ، رفتارش عجیب می شود . او جامهای زیادی برده اما ... صحنه هایی هم برای فراموشی دارد . او فوتبال را می شناسد ، همه نوع رفتار انسانی هم از خود نشان داده و حالا در رئال یکی از بهترین ترکیب های تاریخ را در اختیار دارد و دستمزد خوبی هم می گیرد . او اقتداری را دارد که هیچ مربی در تاریخ رئال نداشته است . اما مشخص نیست که چرا هر وقت که با رسانه ها صحبت می کند ، عصبی است و با همه دعوا دارد ؟ این که همیشه موضع تهاجمی بگیرد ، یک تاکتیک است ؟
او دوربین را دوست دارد اما ... این یک واکنش ساده است . هیچ کس نمی تواند شبیه دیگری باشد اما مورینیو گویا نمی خواهد که به طور کامل از مربیگری در این رئال مادرید لذت ببرد و همیشه می خواهد که شاکی باشد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 18 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo