کایخون :" تا پای جان از پیراهن رئال دفاع می کنم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Oct_29/joseportada_26_port_sobretitular.jpgخوزه کایخون ، یکی از نیمکت نشین های مورینیو پس از گلزنی مقابل مایورکا خوشحال است . وی می گوید :" من یک مادریدیستا هستم ، این پیراهن را دوست دارم و همان طور که همیشه گفته ام ، از چیزی که دوستش دارم تا پای جان دفاع می کنم . " 
وی بازگشت به رئال را یکی از بهترین تصمیمات زندگیش می داند :" من در آکادمی رئال بزرگ شده ام و خوش شانس هستم که دوباره توانستم به تیم اصلی برگردم . "
کایخون در مورد بازی های کوپا گفت :" تیم متحد است و هر بازیکن اعتماد کامل دارد . این مهم است . ما به خودمان مطمئنیم . کوپا یک جام مثل بقیه جامهاست . ما رئال هستیم و هدفمان برن همه جامهاست . در حال حاضر همه جامها را می خواهیم و برای کوپا نیز مثل بقیه جامها تلاش می کنیم . "
کایخون در مورد تقابل با آلکویانو می گوید :" برد می خواهیم . همیشه گفته ام ، ما رئال هستیم و در هر بازی باید برنده باشیم . هدفمان همیشه پیروزی است . "
وی افزود :" همه بازیکنان با تمام قوا در زمین حاضر می شوند . امیدوارم که نشاط زیادی به هواداران بدهیم . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo