ناسازگاری مثلث مودریچ - اوزیل - کاکا در کنار هم
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مورینیو سعی می کند تا جایی که می تواند محک بزند . او می خواهد که یک مربی مولف و مبدع باشد و برای این کار دست از تلاش بر نمی دارد . او در خط دفاع با فیکس کردن اسین نشان داد که مردی است که تجربه های جدید را دوست دارد اما ترکیب بازی با سلتا نکته جالب دیگری هم داشت : استفاده از اوزیل ، مودریچ و کاکا در کنار هم در ترکیب . سه بازیکنی که گفته می شد که قرار است ذخیره یکدیگر باشند ، در یک قاب با هم دیده شدند . 
در این بازی همه می دانستند که راموس دفاع راست می شود . واران به عنوان دفاع وسط وظیفه اش را به نحو احسن انجام داد و په په هم که مثل همیشه بود . فقط حضور اسین در پست دفاع چپ نکته جالبی بود چرا که این اولین باری بود که در این همه مدتی که فوتبال بازی می کرد ، در این پست قرار گرفت . پیش از این سابقه دفاع راست شدن را داشت .
او تقریبا تمامی وظایفش را به خوبی انجام داد و بسیار پر تحرک بود . او در کنترل توپ مهارت داشت و هیچ مشکلی نداشت . اما باز هم می شد خلاء مارسلو را در سمت چپ دید . حتی کوئنت رائو هم قوای تهاجمی بازیکن برزیلی را ندارد .
در مرکز خط هافبک در غیاب خدیرای مصدوم ، مورینیو از زوج ژابی - مودریچ استفاده کرد . آنها هرگز کنار هم بازی نکرده بودند . در هشت بازی لیگ ، مورینیو از پنج زوج مختلف استفاده کرده است . در حقیقت تا کنون لاس ، خدیرا ، اسین و مودریچ زوج های مختلف ژابی بوده اند . بازیکن کروات در این بازی کمی جلوتر از بازیکن سن سباستینی بازی می کرد .
اما حضور مودریچ در پست بازیساز روی کاکا
در نیمه دوم با تعویض ها وضعیف بهتر شد . حضور دی ماریا و کایخون باعث شد که رئال در جناحین بهتر باشد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 1 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo