مورینیو :" واران حق ندارد بازی کند ؟"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

خوزه مورینیو در مورد شرایط راموس و نیمکت نشینی او در مقابل سیتی گفت :" واران حق ندارد که بازی کند ؟ نمی توانم در مورد راموس صحبت کنم چون که در ابزی قبلی حضور نداشت . په په و واران بازی کردند که عملکرد فوق العاده ای داشتند . آسان و راحت با هم کار می کردند و سریع و مستحکم بودند . ما دو گل خوردیم اما در هیچ کدامشان نمی توان دفاع وسط ها را مقصر دانست . اولی روی یک ضد حمله بود که باید مدافعان کناری مراقبت می کردند و دومی هم کاشته بود. "
وی در پاسخی در مورد دلایل نیمکت نشینی راموس گفت :" چرا در مورد واران صحبت نمی کنید ؟ هفته قبلش می گفتید که او ناراحت است چون که بازی نمی کند و استعدادش در رئال مادرید هدر می رود . حالا که در 19 سالگی در یک بازی کلیدی حضور یافت و خوب کرد ، در موردش حرف نمی زنید . شما عادت دارید در مورد کسی صحبت کنید که بازی نمی کند . اصلا درکتان نمی کنم . "
مورینیو در مورد روابطش با رختکن گفت :" هیچ مشکلی وجود ندارد ، هرگز . " و در مورد خوشحالی نکردن ایکر از گل کریستیانو گفت :" هر کسی هر طور که بخواهد واکنش نشان می دهد . کاری از دست ما بر نمی آید . گلهای مهم دیگری در بازیهای بزرگ بودند که من هم خوشحالی نکردم . در آن بازی کار دیگری کردیم و همین است . هیچ مشکلی وجود ندارد . مهم این است که همه از برد راضی باشند . "
وی گفت :" وقتی تیم من خوب نبود ، مقصر من بودم و وقتثی خوب بوده به خاطر کار بازیکنان است . آنها انگیزه پیدا کردند و توانایی هایشان را نشان دادند . مقابل سیتی دیدیم که تیم شخصیت پیدا کرده بود و تیم شده بود . بازیهای بزگی داشتیم که با انگیهز های منفی به نتیجه نرسیدند و بازیهای دیگری بودند که در حد خودمان نبودیم و به همین خاطر نتایج خوبی نگرفتیم . "
مورینیو در مورد ترکیب احتمالی تیمش در مقابل رایو گفت :" بازیکنان هم این را نمی دانند و هرگز در این باره چیزی را لو نمی دهم . نمی دانم که وایکاس بدترین زمین را از نظر ابعاد دارد یا نه . پارسال کار خیلی مشکلی داشتیم اما بردیم . انتظار بازی آسانی را ندارم ، می دانیم مشکل است . بازیکنان رایو هم بسیار با انگیزه هستند و می گویند که مساوی هم نمی خواهند . هر بازی مشکل است و باید به هر حریفی احترام گذاشت . "
وی در رابطه با فاصله امتیازات با بارسلونا گفت :" برایم مهم نیست که برای بازی فردا فاصله با بارسلونا 11 امتیاز شود . " و در مورد استراتژی پاکو خمز ، مربی رایو برای استفاده از چهار مدافع گفت :" او مربی است و حق دارد که هر طور بخواهد بازی کند . می تواند به سه یا چهار مدافع بازی کند . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo