ژائو ریکاردو :" هنوز به گلی که 10 سال پیش از رونالدو خوردم فکر می کنم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
یکشنبه دهمین سالگرد اولین گل رسمی کریستیانو بود . در بازی لیگ پرتغال میان اسپورتینگ لیسبون و موررینسه این گل را وارد دروازه ژوائو ریکاردو ، دروازه بان آنگولایی کرد .
وی با یاد آوری آن بازی گفت :" شاید در ابتدا فکر کردم که آن بازی یک بازی عادلی لیگ باشد اما گذر زمان نشان داد که آن بازی تاریخی است . یادم است که کریستیانو دو گل زد . گل اولش عالی بود و سبک خاصش را نشان داد . 17 ساله بود ، هنوز بچه بود اما شخصیت و سبک بازیش مثل حالا بود . در این ده سال حرکاتش منسجم تر شده است . من نمی توانستم گلایه ای نسبت به هم تیمی هایم داشته باشم چرا که هیچ کس نمی توانست او را مهار کند ، من هم همین طور . "
وی گفت :" چند باری با او روبرو شدم اما همچنان به آن گل فکر می کنم . او را تحسین می کنم . خوشبختانه در الکلاسیکو هم دبل کرد تا در دهمین سالگرد گلش ، یک بازی باشکوه داشته باشد . "
ریکاردو در مورد بحث توپ طلا گفت :" کریستیانو آمار خوبی داشته و از نظر روانی خیلی منسجم است . همه چیز را به کارش اختصاص می دهد . مسی باهوش است اما کریستیانو را انتخاب می کنم که از نظر من بهترین است . "
وی در مورد بحث ناراحتی کریتسیانو در رئال گفت :" این شرایط مشکلی است چرا که ما نمی دانیم چه شده است . البته باید در نظر داشت که به اندازه ای که مسی در بارسلونا محافظت می شود ، کریستیانو در رئال نمی شود . "
ریکاردو در مورد روند رئال مورینیو گفت :" مورینیو مربی بزرگی است و آمار هم این را نشان می دهد . رئال مادرید یکی از مدعیان چمپیونزلیگ است . آنها و بارسا همیشه از گزینه های اصلی هستند . در لالیگا با وجود فاصله هشت امتیازی هنوز خیلی مانده است . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo